گیلرمو آمور: عثمان دمبله مقابل ویارئال معرکه بود؛ آلنیا پاداش صبوری‌اش را گرفت


گیلرمو آمور: عثمان دمبله مقابل ویارئال معرکه بود؛ آلنیا پاداش صبوری‌اش را گرفت

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- گیلرمو آمور، مدیر رسانه‌ای بارسلونا به تمجید از عملکرد عثمان دمبله در بازی با ویارئال پرداخت. بارسا در شب درخشش وینگر فرانسوی‌اش در کنار جرارد پیکه موفق شد با عبور از...

طرفداری - گیلرمو آمور، مدیر رسانه‌ای بارسلونا به تمجید از عملکرد عثمان دمبله در بازی با ویارئال پرداخت.

بارسا در شب درخشش وینگر فرانسوی‌اش در کنار جرارد پیکه موفق شد با عبور از سد محکم زیردریایی‌های زرد، جایگاهش در صدر جدول را از سویا پس بگیرد. دمبله در ادامه روند مثبتی که اخیرا در پیش گرفته بود، در این بازی هم خوش درخشید و بهترین بازیکن بارسا در فاز تهاجمی هم بود.

به گزارش موندو دپورتیوو، گیلرمو آمور پس از بازی گفت:

عثمان باید صبور باشد ولی هر زمان و در هر پستی که بازی کند، خوب کار می‌کند. در این باشگاه فشار زیادی روی مهاجم برای گلزنی و دریبل زدن وجود دارد و شما باید یاد بگیرید چطور با آن کنار بیایید. عثمان مقابل ویارئال معرکه بازی کرد. چه در بازی با توپ چه بدون توپ. خوشحالم که او برای تیم کار کرد. آلنیا؟ گلی که زد، پاداش تلاش‌ها، فداکاری‌ها و البته صبوری‌اش بود چون او به همت خودش توانست این فرصت را به دست بیاورد. وقتی تلاش کنید، حتی اگر دو دقیقه هم فرصت بازی داشته باشید، از آن استفاده می‌کنید و این دقیقا کاری است که آلنیا انجام داد. کارلس از 7 سالگی با ما است و برای گل او به طور مخصوص خوشحالم. او باید به همین روند ادامه دهد.

پیکه؟ جرارد درست مثل زمانی که در لاماسیا بود، به حملات تیم اضافه می‌شود و امشب هم که گلزنی کرد. در خط دفاعی او رئیس است و مدام با بازیکنان صحبت می‌کند و جایگیری‌های بسیار خوبی دارد. مصدومان زیاد تیم؟ این اتفاقات، مقطعی هستند که البته به خاطر تعدد بازی‌های تیم است. اکنون مصدومان زیادی داریم ولی زمانی هم می‌رسد که همه را در اختیار داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«مونالیزا» صاحب اتاق اختصاصی می شود