ورزشگاه شاهرود لبریز از دوستداران رئیس جمهوری است


ورزشگاه شاهرود لبریز از دوستداران رئیس جمهوری است

شاهرود - ایرنا - مردم مومن و ولایتمدار شهرستان شاهرود از ساعت های اولیه صبح امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی این شهر حضوری گسترده برای دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و هیات همراه دارند.

به گزارش ایرنا ، گروه های گوناگون مردم شاهرود در آیین استقبال از رئیس جمهوری حضوری پرشور دارند به طوری که اکنون چمن و محوطه اطراف ورزشگاه تختی شاهرود مملو از جمعیت است.
پسران و دختران جوان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیان، عشایر و روستاییانی که از نقاط دور استان خود را به این محل رسانده اند در ورزشگاه حضور دارند.
حاضران در آیین استقبال از دکتر روحانی در شاهرود با سر دادن شعارهایی همچون «دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» و با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی آماده حضور رئیس جمهوری در میان خود هستند.
نظم و انضباط خاصی بر خیابان های اطراف ورزشگاه حاکم است و با وجود اینکه جای خالی در ورزشگاه وجود ندارد، مردم همچنان از خیابان های منتهی به سمت ورزشگاه سرازیر هستند.
اجرای موسیقی زنده و معرفی شخصیت های برجسته استان سمنان قبل حضور رئیس جمهوری در ورزشگاه تختی شاهرود درحال برگزاری است.
رفع مشکلات زیرساختی در بخش مختلف اقتصادی و انتقال آب از سایر حوزه ها به استان سمنان از مطالبه های اصلی مردم از روحانی است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه وارد استان سمنان شده و تا فردا برنامه های مختلفی در این استان دارد.
به گزارش ایرنا، سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر 2 روزه است.
روحانی پس از دیدار مردمی و سخنرانی در شاهرود ، به سمنان عزیمت کرده و ساعت 15 در دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور می یابند.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای دولت نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7339/6167/7408

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید