آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده و موثر را به شما ارائه می کنیم. بله، درست حدس زدید! این راه حل ساده، ورزش است. با انجام این 10 حرکت عالی، شما می توانید سینه های خود را به شکل و فرم اولیه خود تبدیل کنید و هر بار که سینه بند می پوشید، سینه ها کاملا عالی و بزرگ به نظر برسند. در این مقاله از بخش ورزش و سلامتی دکتر سلام یاد خواهید گرفت که چگونه این حرکت های ورزشی، انحنای سینه شما را برجسته می کند و شاهد نتایج شگفت انگیزی، در مدت زمان کوتاهی خواهید بود.

بزرگ کردن سینه با حرکت های ورزشی

روش های زیادی برای بزرگ کردن سینه وجود دارد مانند تغذیه، ماساژ های مختلف، استفاده از مکمل های مختلف و ورزش. در این بخش به بررسی تمریناتی ساده خواهیم پرداخت که به بزرگ کردن سینه و برجسته کردن آنها کمک می کند.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

پرس دمبل نشسته برای بزرگ کردن سینه

این ورزش سرگرم کننده را می توانید هم در خانه و هم در باشگاه ورزشی، انجام دهید! تمام لوازمی که برای این ورزش نیاز دارید، یک جفت دمبل و یک نیمکت است.

بر روی نیمکت دراز بکشید و اگر پاهایتان را در هوا نگه داشته اید، بر روی زمین بگذارید. اکنون، دمبل ها را در دست بگیرید و آنها را به سینه خود نزدیک کنید. دستان خود را به هم فشار دهید و به موقعیت اول برگردید. این حرکت را 20 مرتبه تکرار کنید.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

پرس سینه

پرس سینه یک روش عالی برای قدرت بخشیدن، استحکام و به دست آوردن شکل و فرم دلخواه بدن می باشد. پرس سینه نه تنها برای عضلات شکم و عضلات دوسر بازو مناسب است بلکه برای سفت شدن سینه نیز عالی است. به طور روزانه ورزش پرس سینه را انجام دهید تا سفت شدن سینه های خود را ببینید!

در حالت دراز کشیده قرار بگیرید. بدن خود را راست نگه دارید. اکنون بدن خود را به سمت پایین بیاورید به طوری که سینه با زمین تماس پیدا کند. دست ها را به اندازه 45 درجه باز کنید. سپس به موقعیت اول بازگردانید. حدود 10 مرتبه، این تمرین را تکرار کنید.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

بزرگ کردن سینه با انجام پرس سینه با استفاده از یک توپ طبی

اگر می خواهید کمی بیشتر بدن خود را به چالش بکشید، از توپ طبی استفاده کنید. این تمرین ممکن است کمی از پرس سینه معمولی، سخت تر باشد، اما قطعا ارزش رنج و زحمت را دارد!

در حالت پرس سینه قرار بگیرید و دست چپ خود را بر روی توپ طبی قرار دهید. اکنون به آرامی دست دیگر خود را به سمت توپ طبی برسانید. حالا پاهای خود را به سمت شکم خود بکشید. دستان خود را به طرف آرنج ها خم کنید و به طرف پائین بیائید. حال هر دو دست خود را فشار دهید تا بتوانید به موقعیت اولیه بازگردید. در ابتدا یک ست 10 تایی را انجام دهید و همین طور که پیشرفت می کنید، تعداد دفعات را افزایش دهید.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

پرواز و حفظ تعادل بر روی دمبل

این حرکت ورزشی، یک تمرین فوق العاده آسان برای برجسته کردن و سفت شدن سینه ها است که مطمئن باشید نتایج عالی و خوبی به همراه دارد. این تمرین بسیار ساده و موثر است.

بر روی یک نیمکت یا یک توپ طبی دراز بکشید و تعادل خود را بر روی آن حفظ کنید. هر دو آرنج خو را به آرامی خم کنید. وزنه ها را پائین بیاورید تا به قفسه سینه شما نزدیک شوند. حالا وزنه ها را دوباره بالا ببرید. 10 مرتبه این حرکت را تکرار کنید. یک دقیقه استراحت کرده و سپس، ست بعدی را شروع کنید.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

حرکت دادن توپ طبی در امتداد قفسه سینه برای بزرگ کردن سینه

این تمرین، حرکت دیگری است که می توانید برای برجسته کردن و سفت شدن سینه های خود، در خانه انجام دهید.قبل از امتحان کردن این حرکت، دستورالعمل های زیر ا به دقت دنبال کنید!

به پشت بر روی زمین دراز بکشید. یک توپ طبی را با دو دست نگه دارید و آن را بر روی سینه خود بگذارید. حالا با درگیر کردن عضلات شکمی، توپ را به سمت بالا بیندازید. اکنون توپ را با دستان کشیده و باز، دوباره بگیرید. توپ را به سمت سینه خود برگردانید و 3 ست 10 تایی را انجام دهید.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

بالا بردن و به عقب کشیدن بازوها

بالا بردن و به عقب کشیدن بازوها، نیز یک تمرین عالی برای برجسته کردن و به بالا کشیدن سینه ها می باشد. در اینجا درباره چگونگی انجام این تمرین نکاتی را ذکر می کنیم.

راست بایستید و پاهای خود را به هم نزدیک کنید. دمبل ها را در دستان خود بگیرید و آنها را به سمت جلو بکشید. زانوهای خود را خم کنید و ران ها را به طرف عقب ببرید تا زمانی که بدن شما به موازات زمین قرار بگیرد. بازوهای خود را به سمت طرفین بکشید. مکث کنید و سپس به موقعیت اول برگردید.

فشار دادن آرنج ها برای بزرگ کردن سینه

فشار دادن آرنج ها، یکی از ساده ترین تمرینات سینه است که می توانید انجام شود. این تمرین، بر روی ماهیچه های قفسه سینه کار می کند و آنها را قوی و نرم می کند. برای این ورزش، به دمبل نیاز دارید.

بایستید و کمی به جلو خم شوید و دمبل ها را در دست بگیرید. آرنج های خود را خم کنید تا زاویه 90 درجه ای درست کنند. حالا آرنج ها را به یکدیگر نزدیک کنید. اجازه ندهید وزنه ها بیفتند. آنها را برای چند ثانیه به یکدیگر فشار دهید و دوباره بازوهای خود را باز کنید. به موقعیت اول خود برگردید. 15 بار این تمرین را تکرار کنید.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

فشار وارد کردن به دیوار به حالت معکوس

این تمرین را در منزل انجام دهید تا سریع به نتیجه دلخواه برسید. برای انجام این تمرین، مراحل زیر را دنبال کنید.

مستقیم، رو به دیوار بایستید. خم شوید و هر دو دست خود را بر روی زمین بگذارید. با تکیه بر دستانتان، بدن خود را به سمت بالا بلند کنید. این حرکت را بسیار آرام و محتاطانه انجام دهید. دیوار را با هر دو پای خود لمس کنید. با تکیه بر دیوار، پاهای خود بر روی دیوار بگذارید. به آرامی سر خود را به سمت زمین ببرید. چند ثانیه در همین موقعیت بمانید و سپس به حالت اول خود برگردید. این تمرین را قبل از اینکه بخواهید به طور مکرر انجام دهید، خوب تمرین کنید.

بزرگ کردن سینه با یوگا

آیا می دانید که یوگا نیز در برجسته کردن، بالا بردن و سفت کردن سینه، نقش دارد؟ تمرینات یوگا مانند حالت مثلث، حالت کبرا و حالت ایستاده رو به جلو، نمونه هایی از تمرینات یوگا هستند که می توانند باعث تقویت عضلات سینه شوند.

بزرگ کردن سینه با 10 نوع از بهترین تمرینات ورزشی

شنا

شنا، نیز تمرین دیگری است که می تواند باعث برجستگی و بالا کشیدن سینه شود. نه تنها باعث سوزاندن کالری زیادی در عرض یک ساعت می شود بلکه زیبایی و شکل خوبی را به سینه شما می دهد.

اگر به دنبال راهکارهایی برای کوچک کردن سینه هستید، پیشنهاد می کنم مقاله شیوه هایی برای کوچک کردن اندازه سینه را بخوانید.