پیکان برای ششمین بار متوالی شکست خورد


پیکان برای ششمین بار متوالی شکست خورد

تهران-ایرنا- تیم فوتبال پیکان امروز (پنجشنبه) در نخستین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک برصفر مغلوب نساجی مازندران شد تا بازیکنان این تیم برای ششمین بار متوالی طعم تلخ شکست را تجربه کنند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «مجید جلالی» در این دیدار که ورزشگاه « شهدای شهر قدس» برگزار شد پس از پنج هفته ناکامی در لیگ برتر مقابل شاگردان « جواد نکونام» در تیم نساجی مازندران نیز شکست خوردند.
تنها گل دیدار امروز را «سجاد آشوری» در دقیقه 87 برای تیم نساجی مازندران به ثمر رساند و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را برای تیمش به ارمغان آورد.
در این دیدار کم برخورد «پیام حیدری» داور این دیدار به «محمد خدا بنده لو» بازیکن تیم پیکان و « حمید رضا دیوسالار» بازیکن تیم نساجی مازندران کارت زرد نشان داد و این بازیکنان را جریمه کرد.
تیم پیکان با کسب یک امتیاز این دیدار 16 امتیازی ماند و به صورت موقت در رده هشتم باقی ماند.
تیم نساجی مازندران نیز با این برد 16 امتیازی شد و با سه پله صعود در رده نهم جای گرفت.
بحران در تیم پیکان از هفته یازدهم لیگ برتر و شکست 2 بر یک این تیم برابر تراکتورسازی آغاز شد شاگردان جلالی در هفته دوازدهم با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم پارس جنوبی جم شکست خوردند اما کادر فنی و بازیکنان این تیم همچنان بحران در این تیم را انکار کردند.
در هفته سیزدهم بازیکنان این تیم در یک بازی پرگل با نتیجه 3 بر 2 بازی را به تیم فولاد خوزستان واگذار کردند آنان همچنین در هفته چهاردهم با نتیجه یک برصفر مغلوب تیم نفت مسجد سلیمان شدند.
این درحالی است که شاگردان جلالی در دیداری معوق از هفته نهم که بیست و هشتم آبان ماه برگزار شد بازی برده برابر پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند تا کادر فنی این تیم تمامی مشکلات را به برگزاری این دیدار معوق نسبت دهد.
با این همه و بدنبال کسب این نتایج ضعیف مدیریت باشگاه با مجید جلالی و دستیارانش جلسه ای برگزار و ضمن حمایت از کادر فنی اعلام کرد باشگاه قصد تغییر در کادر مربیگری خود را ندارد تا کادر فنی با آرامش به کار خود در این تیم ادامه دهد اما به نظر می رسد مشکلات در این تیم همچنان باقی است و باید تدبیر دیگری برای آن اندیشده شود.
نکته قابل توجه درباره تیم پیکان به رکوردزنی این تیم در رقابت های 2 فصل اخیر لیگ برتر فوتبال مربوط می شود بازیکنان این تیم در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با کسب هفت برد متوالی یک رکورد مناسب در این لیگ از خود به جای گذاشتند اما در ادامه و در تازه ترین دوره این رقابت ها آنان با قبول شش شکست متوالی یک بار دیگر در این رقابت ها رکورد زنی کردند و نام خود دراین مسابقات را ماندگار کردند.
ترکیب تیم پیکان:
وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سجاد مشکل‌پور، امیرحسین جدی، ابوالفضل رزاق‌پور، مگنو باتیستا، محمد خدابنده‌لو، سامان نریمان‌جهان، شاهین ثاقبی، سعید واسعی و محمد قاضی.
ترکیب تیم نساجی مازندران:
حامد لک، جورجی گولسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی‌اصغر آشوری، سجاد آشوری، امید سینک و شاهین مجیدی.
ورزشی **9144**1597

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم