اعزام تیم‌ امداد به مناطق سیلابی خوزستان


اعزام تیم‌ امداد به مناطق سیلابی خوزستان

‌علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام 12 تیم ارزیاب و امداد و نجات هلال احمر به مناطق متاثر از سیل و بارندگی شدید خبر داد.

اعزام تیم‌ امداد به مناطق سیلابی خوزستان

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های خوزستان از شب گذشته اظهار کرد: تاکنون ۱۲ تیم ارزیاب و امداد و نجات هلال احمر به مناطق متاثر از سیل و بارندگی اعزام شده اند.

وی افزود: آبگرفتگی و سیلاب در شهرستان‌های اندیکا، لالی، دزفول، مسجدسلیمان، گتوند و شوش آسیب‌هایی به مناطق شهری، روستایی و عشایری وارد کرده است.

خدادادی بیان کرد: همچنین سیل و آبگرفتگی به عشایر منطقه سیاه منصور دزفول آسیب وارد کرده است که در حال حاضر سه تیم امدادی در این منطقه حضور دارند و عملیات رهاسازی و انتقال افراد گرفتار در سیلاب را انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: سیل و بارندگی شدید پل شهرک طالقانی (حدفاصل آبژدان و گدار) از توابع اندیکا به زیر آب رفته است. در این حادثه یک خودرو در دره مجاور سقوط کرد و یکی از سرنشینان آن دچار حادثه شد. عملیات رهاسازی، احیا و انتقال مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انجام شده است، اما وضعیت عمومی این مصدوم نامطلوب گزارش شده است. جستجو برای فرد یا افراد دیگر ادامه دارد.

وی افزود: همچنین مناطق شهری شهر‌های لالی و مسجدسلیمان و تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های شوش و گتوند نیز دچار آبگرفتگی و سیلاب شده است که ارزیابی در این روستا‌ها ادامه دارد.

خدادادی گفت: ستاد مدیریت بحران در شهرستان شوش نیز برای امدادرسانی به مناطق متاثر از سیلاب تشکیل جلسه داده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کابوس‌های شبانه راز قتل زن میانسال را لو داد!