اکبرنبوی: چرا تحمل یک مستند را درباره بازرگان ندارید؟!


اکبرنبوی: چرا تحمل یک مستند را درباره بازرگان ندارید؟!

بیم داریدافکار و اندیشه های شما را هم در مستندهایی دیگر، به نقد و تحلیل بنشینند و چهره بی‌نقاب تان بر مردم و بویژه جوانانی که می‌کوشید مواضع و شخصیت واقعی تان را از آنها پنهان نگه دارید، آشکار شود؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مستند جنجالی «راه طی شده» علی‌ملاقلی‌پور بحث‌برانگیزترین مستند سال 1397 است و همچنان در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی مواجه می‌شود. در رابطه‌ با واکنش‌های غیر مستندی که در برخی رسانه‌های و فضای مجازی منتشر می‌شود، اکبر نبوی کارشناس سینما واکنش نشان داد و در کانال تلگرامی خود نوشت:

اکبرنبوی: چرا تحمل یک مستند را درباره بازرگان ندارید؟!

علی ملاقلی‌پور یک فیلم مستند ساخته به نام «راه طی شده» در باره زندگی، اندیشه ها و تاثیرات سیاسی و فکری مرحوم مهندس مهدی بازرگان.من این مستند را دیده ام. فعلا نمی خواهم در باره ی قوت ها، ضعف ها، رویکردها و بینش های آن سخن بگویم. اما در عجبم از کسانی که ادعاهای گوشخراش شان در باره ی آزادی و تحمل آراء و اندیشه های دیگران (حتی اگر غلط باشد و ...) سال هاست برای فضای اجتماعی کشور آلودگی صوتی و تبلیغاتی ایجاد کرده است اما یک فیلم مستند را که حرف و نگاه و واکاوی تازه و جدیدی در باره ی مرحوم بازرگان دارد، تحمل نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ممنوع‌الجشنواره‌ام / لیبرال ها هم اهل بایکوتند و آزادی اندیشه را برای مخالفان نمی‌پذیرند

ملاقلی‌پور: چرا منافقین از نهضت آزادی کسی را نکشت؟!/مجاهدین خلق فرزندنهضت آزادی هستند

علی ملاقلی‌پور : ما طرفدار آقای خمینی هستیم!

آقایان و خانم های بسیار محترم! چه خبر شده؟ چه خبرتان شده؟ چرا اینقدر برآشفته و نگران شده اید؟ نکند بیم آن دارید که جوان و جوانان دیگری، از سر کنجکاوی و تحقیق، افکار و اندیشه های شما را هم در مستندهایی دیگر، به نقد و تحلیل بنشینند و چهره ی بی نقاب تان بر مردم و بویژه جوانانی که می کوشید مواضع و شخصیت واقعی تان را از آنها پنهان نگه دارید، آشکار شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه