مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان با موضوع «شهر صلح آمیز» برگزار می‌شود


مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان با موضوع «شهر صلح آمیز» برگزار می‌شود

نویسنده: گروه خبر کتابکسازمان شهرداران صلح هیروشیما با هدف آموزش مفهوم صلح به کودکان، مسابقه نقاشی با موضوع «شهر صلح آمیز» را برگزار می‌کند. کودکان گروه سنی 6 تا 12 سال علاقه‌مند می‌توانند اسکن آثار خود را به دبیرخانه ایرانی شهرداران صلح در موزه صلح تهران ارسل کنند. نقاشی‌ها باید در اندازه B4، یعنی 257 میلیمتر در 364 میلی‌متر باشد. علاقمندان به...

سازمان شهرداران صلح هیروشیما با هدف آموزش مفهوم صلح به کودکان، مسابقه نقاشی با موضوع «شهر صلح آمیز» را برگزار می‌کند. کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال علاقه‌مند می‌توانند اسکن آثار خود را به دبیرخانه ایرانی شهرداران صلح در موزه صلح تهران ارسل کنند.

نقاشی‌ها باید در اندازه B4، یعنی ۲۵۷ میلیمتر در ۳۶۴ میلی‌متر باشد.
علاقمندان به شرکت در مسابقه نقاشی «شهر صلح آمیز» باید آثار خود را تا تاریخ ٢٩ آذرماه به پست الکترونیک m4p@tehranpeacemuseum.org ارسال کنند.

این آثار ابتدا توسط دبیرخانه ایرانی شهرداران صلح داوری می‌شود و ٢٠ اثر انتخاب شده و در فرمت PDF به دبیرخانه سازمان شهرداران صلح در هیروشیمای ژاپن ارسال می‌شود. سپس این آثار توسط داوران بین‌المللی داوری می‌شود و دو اثر به عنوان برنده معرفی خواهند شد و مدرک معتبر و جایزه نفیسی به آنها اعطا می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم کانال غمگین | اسامی دپ و غمگین برای کانال روبیکا، تلگرام و یوتیوب (فارسی و انگلیسی)