نویسنده‌ی بازی Far Cry New Dawn از دو شخصیت منفی آن می‌گوید


نویسنده‌ی بازی Far Cry New Dawn از دو شخصیت منفی آن می‌گوید

نویسنده‌ی بازی Far Cry New Dawn راجع به آنتاگونیست‌های آن یعنی خواهران دوقلوی «ماری» (Mary) و «لو» (Lou) توضیحاتی را ارائه داده است. یوبی‌سافت طی The Game Awards 2018 از بازی Far Cry New Dawn رونمایی کرد که در فضایی پساآخرالزمانی بعد از یک انفجار هسته‌ای جریان دارد و دنباله‌ی مستقیم یکی از پایان‌بندی‌های Far Cry 5 محسوب می‌شود. در تریلر معرفی...

نویسنده‌ی بازی Far Cry New Dawn راجع به آنتاگونیست‌های آن یعنی خواهران دوقلوی «ماری» (Mary) و «لو» (Lou) توضیحاتی را ارائه داده است.

یوبی‌سافت طی The Game Awards 2018 از بازی Far Cry New Dawn رونمایی کرد که در فضایی پساآخرالزمانی بعد از یک انفجار هسته‌ای جریان دارد و دنباله‌ی مستقیم یکی از پایان‌بندی‌های Far Cry 5 محسوب می‌شود. در تریلر معرفی این عنوان، به رسم همیشگی تریلرهای سری Far Cry، تمرکز بر روی آنتاگونیست‌ها یعنی خواهران ماری و لو بود. این دو رهبران گروه سرگردان قانون‌شکنی با نام Highwaymen هستند.

حال نویسنده‌ی بازی Far Cry New Dawn یعنی «اولیویا الکساندر» (Olivia Alexander) در گفت‌وگو با گیم‌اسپات به جزئیات بیشتری پرداخته و از ویژگی‌های شخصیتی ماری و لو و اینکه چرا در شرایط کنونی قرار دارند، گفته است. به گفته‌ی الکساندر، این دو خواهر تحت تاثیر دنیای بی‌قانونی که در آن رشد کرده‌اند قرار گرفته‌اند و رویکرد آن‌ها «خوش گذراندن، نه وقت گذراندن» است حتی اگر در ازای آسیب زدن به اطرافیانشان باشد.

آن‌ها توسط دنیایی که در آن رشد کرده‌اند شکل گرفته‌اند. دنیایی پر از کمبود و بی‌قانونی، و هر تبه‌کاری فکر می‌کند که کار درست را انجام می‌دهد و این دقیقاً برای دوقلوها هم صادق است. آن‌ها برای خوش‌ گذراندن اینجا هستند نه وقت گذراندن و در لحظه زندگی می‌کنند. این‌طور است که «هی، هیچ‌چیز مهم نیست – بیاید خوش بگذرانیم و لذت ببریم». حتی اگر این به معنای آسیب رساندن به اطرافیانشان باشد.

بازی Far Cry New Dawn در 15 فوریه‌ی 2019 مصادف با 26 بهمن 1397 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نویسنده‌ی بازی Far Cry New Dawn از دو شخصیت منفی آن می‌گوید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازی Marvel’s Avengers حضور کامالا خان ملقب به دوشیزه مارول تایید شد