دومین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس مساجد استان فارس برگزار شد


دومین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس مساجد استان فارس برگزار شد

دومین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس مساجد فارس با حضور بیش از 40 نفر به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در شیراز برگزار شد.

«حجت الاسلام حسین امیدی» امروز (پنج شنبه 22 آذر) در حاشیه دومین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس مساجد استان گفت: در راستای ارتقای سطح بینش و دانش مدیران کانون ها که در واقع افسران جنگ نرم در کانون های مساجد هستند، دبیرخانه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کرده است که کانون های مساجد جدیدالتاسیس در اولویت حضور قرار دارند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه در دوره اول بیش از 60 نفر از مدیران کانون های جدیدالتاسیس حضور داشته اند و به آنها گواهی حضور نیز اعطا شده است، افزود: سرفصل هایی نظیر مدیریت فعالیت های فرهنگی، راه های جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، مدیریت ارتباط و مشاوره، آفت های جذب نیرو، ضرورت اردو های جهادی و تشریح مثلث موفقیت شامل استعداد، پشتکار و علاقه برای این دوره درنظر گرفته شده است.

دومین دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس مساجد استان فارس برگزار شد

این مقام مسئول گفت: در دومین دوره 40 نفر از مدیران کانون های جدیدالتاسیس حضور داشتند که مباحث کاربردی را با تدریس حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن سیدکریمی فرا گرفتند.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: در راستای برون سپاری برنامه ها و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های کانون های مساجد استان ، این دوره آموزشی با همکاری کانون فرهنگی و هنری «شهدای محراب» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز برگزار شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)