قدرت تخیل جان سینا به او در پروسه ساخت فیلم Bumblebee کمک کرد


قدرت تخیل جان سینا به او در پروسه ساخت فیلم Bumblebee کمک کرد

یکی از چهره‌های نام آشنا در فیلم Bumblebee جان سینا، کشتی گیر بسیار معروف، است که برای ایفای نقش خود با چالش‌های روبه رو بود. «جان سینا» (John Cena) مجبور به استفاده از قدرت تخیلش برای به وجود آوردن صحنه‌هایی با بازیگرانی که نمی‌توانست ببیند برای فیلم Bumblebee شد. سینا که در گذشته در Trainwreck و The Marine نقش‌آفرینی کرده بود، عبورش از دنیای...

یکی از چهره‌های نام آشنا در فیلم Bumblebee جان سینا، کشتی گیر بسیار معروف، است که برای ایفای نقش خود با چالش‌های روبه رو بود.

«جان سینا» (John Cena) مجبور به استفاده از قدرت تخیلش برای به وجود آوردن صحنه‌هایی با بازیگرانی که نمی‌توانست ببیند برای فیلم Bumblebee شد.

سینا که در گذشته در Trainwreck و The Marine نقش‌آفرینی کرده بود، عبورش از دنیای حرفه‌ای کشتی به بازیگری در بخش بعدی Transformers در اواخر این ماه را ادامه می‌دهد. این فیلم (بخشی به لطف قوه تخیل جان سینا) از طرف منتقدین با بازخوردی خوب روبه رو بوده است.

من شانس این را داشتم تا از تخیلاتم برای این فیلم استفاده کنم و فکر می‌کنم این خیلی استثنایی است. هر کسی در این حرفه، روش خاص خود را دارد و روش هیچ کسی اشتباه نیست. من دوست دارم خلاق باشم. من به نظر آدم خشک و سردی می‌آیم ولی در حقیقت بسیار خیالباف هستم و به نظرم این یک چیز مثبتی است.

به دلیل این که فیلم Bumblebee در سال 1987 جریان دارد، سینا و بقیه بازیگران حس نوستالژیکی خاصی نسبت به دکور صحنه در اتاق «چارلی واتسون» (Charlie Watson)،شخصیت اصلی فیلم، داشتند؛ اگرچه برعکس چارلی، جان سینا پوستر بندهای مختلف را بر دیوار اتاقش نمی‌زند. سینا گفت:

هیچ پوستر بندی روی دیوار نخواهید دید. ممکن است چند کات‌اوت از مجله Hot Rod ببینید. ماشین‌های قدیمی و چیزهایی مانند آن.

سینا می‌گویند که الان می‌تواند ماشین‌هایی را که در آن زمان بر روی دیوار اتاقش می‌زده داشته باشد و از این بابت متشکر است. فیلم Bumblebee دز 21 دسامبر 2018 اکران خواهد شد.

https://comicbook.com/movies/2018/12/11/bumblebee-john-cena-transformers-character-effects-imagination/

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
قدرت تخیل جان سینا به او در پروسه ساخت فیلم Bumblebee کمک کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها