دلیل تغییرات مدیریتی در شعب استانی بنیاد مهدی موعود(عج)


دلیل تغییرات مدیریتی در شعب استانی بنیاد مهدی موعود(عج)

حجت الاسلام متوسل با اشاره به برخی تغییرات در سطح مدیران استانی بنیاد مهدی موعود(عج)، گفت: این تغییرات برای پویایی هر چه بیشتر انجام شده است. رویکرد کلان ما تعامل حداکثری با دستگاه های فرهنگی نظام است.

حجت الاسلام «محمود متوسل آرانی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان درباره تغییراتی که در سطح مدیران شعبات استانی این بنیاد رخ داده است، اظهار کرد: این تغییرات دو دلیل دارد: نخست مشغله بالای برخی از مدیران که باعث می شد حضور کمرنگی در بنیاد و پییشبرد برنامه ها داشته باشند و نهایتا خود استعفا دادند و باید برای شان جایگزین معرفی شد و این مسئله ای است که در هر بخش مدیریتی به طور طبیعی رخ می دهد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح کرد: دلیل دوم می تواند این باشد که برخی مدیران آنطور که باید و شاید فعالیت مطلوب را نداشتند و در ارزیابی ها، بنیاد به این نتیجه رسید که تغییر آنها ضرورت دارد؛ از این رو، با سازوکارهای مشخص شده و با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان، از میان افراد پیشنهادی ائمه جمعه فردی برای تصدی بنیاد مهدی موعود(عج) در استان مدنظر انتخاب می شود.

وی اضافه کرد: اصل در جایگزینی ها بر این است که هر شخص فعال تر که توان بیشتری داشته باشد، انتخاب شود و کار را بر عهده بگیرد.

حجت الاسلام متوسل درباره رویکرد کلان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، بیان کرد: رویکرد کلام ما تعامل حداکثری با دستگاه ها و نهادهای کلان فرهنگی نظام همچون آموزش عالی، وزارت علوم، کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ... است تا هم از طرفیت آنها برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت بهره ببرد و هم ظرفیت های خود را در اختیار آن نهادها بگذارد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم