گاز بخشی از مرکز شهر اهواز و ملاشیه قطع می شود


گاز بخشی از مرکز شهر اهواز و ملاشیه قطع می شود

اهواز - ایرنا - رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: جریان گاز برخی از نقاط مرکزی شهر اهواز و نیز منطقه ملاشیه روز دوشنبه 26 آذر قطع می شود.

حسنعلی کلانتریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در ادامه عملیات تعمیراتی تاسیسات و خطوط شهری ، جریان گاز منطقه مرکز شهر اهواز از خیابان عظیم تا کافی حد فاصل خیابان ادهم تا سیمتری در روز دوشنبه 26 آذر از ساعت هفت صبح تا 18 قطع می شود.
وی ادامه داد: همچنین جریان گاز منطقه ملاشیه، خیابان های 16 تا 20 حد فاصل فرعی دوم تا چهارم در روز دوشنبه 26 آذر از ساعت 10 صبح تا 22 همانروز قطع می شود.
رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود.
کلانتریان افزود: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.
عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان پیش از این در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرسودگی شیرهای شبکه گاز اهواز، بیان کرده بود:کار تعمیر و بازسازی تاسیسات گاز شهری اهواز از ابتدای شهریور امسال آغاز شده تا در فصل سرما قطع یا افت فشار نداشته باشیم.
استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در این استان دارد.
9931/ 6037

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟