مهندس نعمتی: صیانت از سرمایه انسانی مهمترین وظیفه حراست است


معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه معارفه ملکیان مدیر کل جدید حراست و امنیت پستی گفت: با توجه به جایگاه ویژه نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه پست، مهمترین وظیفه حراست صیانت از این سرمایه است. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی روز دوشنبه در جلسه ای که با حضور فاطمی نیا مدیر حراست کل...

مهندس نعمتی: صیانت از سرمایه انسانی مهمترین وظیفه حراست است
معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه معارفه ملکیان مدیر کل جدید حراست و امنیت پستی گفت: با توجه به جایگاه ویژه نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه پست، مهمترین وظیفه حراست صیانت از این سرمایه است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی روز دوشنبه در جلسه ای که با حضور فاطمی نیا مدیر حراست کل کشور، فنایی رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعضای هیئت مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران کل ستادی برگزار شد، افزود: داشتن برنامه ای مدون و همسو با اهداف شبکه پستی کشور می تواند در این زمینه راهگشا باشد.
وی با تاکید بر رعایت اصل اقدامات پیشگیرانه در خصوص انجام وظایف حراست؛ اظهار داشت: فیزیک محور بودن و جابجایی سالانه ۴۰۰ میلیون مرسوله و امانت شهروندان توسط پست، مسئولیت خطیر حراست را سنگین تر کرده و این امر می طلبد تا مجموعه حراست، با حساسیت بیشتری بر امنیت مرسولات پستی متمرکز شود.
مدیر عامل به بندهایی از اساسنامه شرکت ملی پست در خصوص مهمترین وظایف حاکمیتی اعم از تجزیه و مبادلات تمامی مرسولات پستی، ارتقا امنیت مرسولات و همچنین درگاه خدمات اینترنتی اشاره کرد و افزود: با وجود فعال شدن اپراتورهای بخش خصوصی از ابتدای امسال و ارایه خدمات پستی از دی ماه؛ قانونگذار شرکت ملی پست را متولی اصلی ارسال مراسلات بویژه در حوزه مرسولات اینترنتی دانسته است.
مدیر حراست کل کشور نیز در این جلسه به اخلاق محوری و تخصص فنی مدیر کل جدید حراست و امنیت پستی اشاره کرد و گفت: تقویت ارتباط دو سویه بین مجموعه مدیران و حراست می تواند تحقق اهداف و انجام وظایف و مسئولیت ها را برای دو طرف تسهیل کرده و مانع ایجاد خسارت و آسیب رسیدن به کارکنان شود.
فاطمی نیا اهم محورهای جهت گیری مدیران بخصوص مدیران حراست را برشمرد و افزود: عزم جدی به منظور فعال تر سازی چرخه اقتصادی کشور، برنامه ریزی عملی و قابل اجرا، ایجاد هماهنگی و همدلی بین بخش های مختلف مجموعه، نظارت بر تمامی سطوح و احصا تکالیف و داشتن روحیه جهادی از جمله این موارد است.
رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه گفت: به کارگیری نیروهای جوان در شرکت ملی پست می تواند منشا خیر و برکت و پویایی بیشتر مجموعه باشد.
فنایی مهمترین دغدغه پست را تامین و ارتقا هرچه بهتر معیشت کارکنان مطرح کرد و افزود: این موضوع همواره از سوی شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیرعامل شرکت ملی پست دنبال می شود که امیدواریم در سایه همدلی و مشارکت همه جانبه کارکنان؛ شاهد اعتلای بیش از پیش پست کشور باشیم.
وی از مدیریت و کارکنان حراست و امنیت پستی خواست تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با تحلیل و پردازش دقیق فرایندها و همچنین اشراف کامل به قوانین، مقررات و مسایل مجموعه؛ در راستای تحقق اهداف و رفع موانع و مشکلات موجود، شبکه پستی را همراهی کنند .
ملکیان مدیر کل جدید حراست و امنیت پستی طی سخنانی موفقیت و تحقق هدف های تعیین شده را وظیفه اصلی تمامی مدیران و کارکنان از جمله حراست عنوان کرد و گفت: تلاش می شود همسو با مجموعه و با تمرکز بر رویکرد پیشگیرانه، وظایف و مسئولیت های تعیین شده را به انجام برسانیم.
گفتنی است، در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های راهلی مدیر کل و زارع سرپرست پیشین حراست و امنیت پستی با اعطای لوح؛ قدردانی به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان