ریزش آوار یک ساختمان در حال ساخت در یاسوج


ریزش آوار یک ساختمان در حال ساخت در یاسوج

به دلیل ریزش یک ساختمان در یاسوج یک کارگر زیر آوار گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، لحظاتی پیش به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و مهندسی، ساختمانی در شاهد یک شهر یاسوج ریزش کرد و یک کارگر زیر آوار محبوس شد.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی در محل حادثه حضور داشته و در حال پیدا کردن راهی برای خروج این کارگر هستند.

هنوز معلوم نیست این کارگر زیر آوار محبوس شده زنده است یا نه نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای بیرون آوردن این کارگر از زیر آوار هستند.

نستهن مقدم، شهردار یاسوج در این خصوص به ایسنا گفت: ساختمان در حال ساخت در خیابان "معاد" یاسوج در حال بتن ریزی بود که متاسفانه ریزش کرد.

وی افزود: به گفته شاهدان عینی یک کارگر که در حال کار بود زیر آوار و سقف ساختمان که ریزش کرده گیر افتاده است.

مقدم اظهار کرد: 30 نفر از نیروی آتش نشانی و شهرداری یاسوج با خودرو و تجهیزات در حال تلاش و آواربرداری برای نجات کارگر گرفتار شده هستند.

شهردار یاسوج در خصوص علت حادثه خاطرنشان کرد: هنوز علت حادثه مشخص نیست و نیاز به بررسی دارد.

مقدم تصریح کرد: ازدحام و شلوغی مردم کار امدادرسانی را برای نیروهای امدادی و آتش نشانی با کندی مواجه کرده است و انتظار داریم مردم در چنین مواقعی جهت امدادرسانی بهتر و به موقع همکاری کنند و ازدحام نکنند.

وی ادامه داد: هم اکنون مدیرکل بحران و مدیرعامل هلال احمر استان، فرماندار شهرستان، اعضای شورای شهر و نیروهای انتظامی در محل حاتدثه حضور دارند.

شهردار یاسوج اضافه کرد: مشخص نیست که فرد گرفتار زنده است یا نه. تیم های امدادی بوسیله جرثقیل در حال برداشتن سقف ساختمان آوار شده هستند.

این خبر در حال به روز رسانی است...

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟