جدیدترین سبک آرایشگران؛ اصلاح موی سر با شمشیر سامورایی! +فیلم


ویدئویی جالب از جدیدترین روش عجیب اصلاح موی سر با شمشیر سامورایی را مشاهده می‌کنید.

جدیدترین سبک آرایشگران؛ اصلاح موی سر با شمشیر سامورایی! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها پیرایشگران برای جذب مشتریان دست به ابتکاراتی عجیب و در عین حال جالب می زنند. شاید پیش‌تر ویدئوهای کوتاه کردن موی سر با اره برقی یا چاقو را دیده باشید اما به تازگی یک پیرایشگر اهل اسپانیا برای کوتاه کردن موی مشتریان خود از یک وسیله عجیب دیگر بهره برده است.

شمشیر سامورایی، وسیله‌ای است که " آلبرتو المدو"؛ اهل مادرید اسپانیا از آن برای کوتاه کردن موی مشتریان خود استفاده می‌کند. بنا بر گفته آلبرتو او برای اینکه مطمئن شود که دو طرف موهای مشتریانش به یک اندازه کوتاه شده، از شمشیر سامورایی استفاده می‌کند.

ویدئویی که منتشر شده و تبدیل به ویدئویی پربازدید در یکی از در شبکه های اجتماعی شده است، آلبرتو را در حال کوتاه کردن موی یکی از مشتریان خود نشان می دهد. او در این ویدئو به جای استفاده از قیچی از شمشیر سامورایی برای کوتاه کردن موی این مشتری استفاده می‌کند. او در این ویدئو نه تنها از شمشیر برای کوتاهی مو استفاده می‌کند بلکه از یک وسیله پنجه مانند ( پنجه Wolverine که نوعی حیوان بومی در آمریکاست) نیز بهره می‌برد.

این ویدئو که در تاریخ 1 دسامبر تهیه شده این مشتری را که با دیدن مهارت آلبرتو دچار حیرت شده نشان می‌دهد. آلبرتو در این باره گفت: "شاید قدری قرون وسطایی باشد. ولی شما برخی اوقات نیاز دارید از تخیل خود کمک بگیرید و به نتیجه دلخواه برسید. "

انتهای پیام/

روش عجیب و غریب پیرایشگر برای کوتاه کردن موی مشتری!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟