لقب زشت و عجیب عربشاهی به پیشکسوت پرسپولیس!


لقب زشت و عجیب عربشاهی به پیشکسوت پرسپولیس!

دیروز بهروز رهبری‌فر در مصاحبه‌ای به احتمال خرید باشگاه پرسپولیس توسط شرکت پیشکسوتان کهن اشاره کرد و به مدیریت علی پروین در سال‌های گذشته انتقاد کرد. او مدعی بود با سابقه‌ای که پروین و دوستانش در مدیریت استیل‌آذین دارند، نباید باشگاه به آنها فروخته شود. امروز ضیا عربشاهی پاسخ حرف‌های رهبری‌فر را با طعنه‌ای عجیب داد. عربشاهی که رابطه خوبی با پروین...

لقب زشت و عجیب عربشاهی به پیشکسوت پرسپولیس!

لقب عربشاهی به رهبری‌فر؛ عروسک خیمه‌شب‌بازی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۷:۰۰
لقب زشت و عجیب عربشاهی به پیشکسوت پرسپولیس!

رهبری‌فر مدعی شد با سابقه‌ای که پروین و دوستانش در مدیریت استیل‌آذین دارند، نباید باشگاه به آنها فروخته شود. امروز ضیا عربشاهی پاسخ حرف‌های رهبری‌فر را با طعنه‌ای عجیب داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیروز بهروز رهبری‌فر در مصاحبه‌ای به احتمال خرید باشگاه پرسپولیس توسط شرکت پیشکسوتان کهن اشاره کرد و به مدیریت علی پروین در سال‌های گذشته انتقاد کرد. او مدعی بود با سابقه‌ای که پروین و دوستانش در مدیریت استیل‌آذین دارند، نباید باشگاه به آنها فروخته شود. امروز ضیا عربشاهی پاسخ حرف‌های رهبری‌فر را با طعنه‌ای عجیب داد.

عربشاهی که رابطه خوبی با پروین دارد در پاسخ رهبری‌فر گفت:

«بهتر است اگر وزارت ورزش و جوانان قصد فروش این باشگاه را دارد آن را به شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس بفروشد. چون پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان و هواداران است. وزارت حتی می‌تواند پرسپولیس را ده سال به ما اجاره دهد. قول می‌دهیم حتی یک ریال هم از وزارت نگیریم. اگر من از پروین دفاع می‌کنم، نه هزار تومان به جیب من می‌رود و نه هزار تومان به جیب پروین. رهبری فر همانند عروسک خیمه شب بازی شده است. امثال او برای خرید ۱۰ کیلو ارزن به این در و آن در می‌زنند.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دپارتمان داوری پوست می‌اندازد؛ / تغییرات در کمیته داوران آغاز شد