اپلیکیشن گوگل Duo بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است


رسانه کلیک – آماری جدید در رابطه با میزان دانلود اپلیکیشن گوگل Duo در اینترنت منتشر شده است. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است. چندین سال از ورود اپلیکیشن های تماس تصویری به دنیای گوشی های هوشمند می گذرد. قبل از ورود این ویژگی به اسمارت فون ها، شاهد […] نوشته اپلیکیشن گوگل Duo بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است اولین...

رسانه کلیک – آماری جدید در رابطه با میزان دانلود اپلیکیشن گوگل Duo در اینترنت منتشر شده است. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است.

چندین سال از ورود اپلیکیشن های تماس تصویری به دنیای گوشی های هوشمند می گذرد. قبل از ورود این ویژگی به اسمارت فون ها، شاهد حضور آن در دنیای کامپیوترها بودیم. اسکایپ را می توان یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه دانست. بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان مانند واتس‌اپ و لاین دارای این قابلیت هستند.

گوگل در گذشته نه چندان دور برای رقابت در این زمینه از یک اپلیکیشن جدید رونمایی کرد. این برنامه در مقایسه با آنچه تحلیلگران پیش بینی کرده بودند، به محبوبیت بیشتری در میان کاربران دست پیدا کرده است.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Android Police منتشر شده، میزان دانلود گوگل Duo به 1 میلیارد رسیده است. این تعداد دانلود شگفت انگیز است. میزان دانلود این اپلیکیشن در پلی استور در 6 ماه پیش برابر با 500 میلیون بود.

رشد دو برابری دانلود اپلیکیشن گوگل Duo در یک نیمسال، موفقیت بزرگی برای گوگل محسوب می شود. لازم به ذکر است؛ این اپلیکیشن تماس تصویری به صورت پیش فرض روی بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی نصب شده است.

اپلیکیشن گوگل Duo بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است

آمار اعلام شده تنها مربوط به فروشگاه اپلیکیشن گوگل بوده و اپ استور را شامل نمی شود. با توجه به عرضه این برنامه برای سیستم عامل iOS، میزان دانلود گوگل Duo بسیار بیشتر از 1 میلیارد است.

در پلی استور گوگل و همچنین اپ استور اپل اپلیکیشن های زیادی برای تماس تصویری وجود دارد؛ با این حال مزیت های گوگل Duo در مقایسه با رقیبان باعث دانلود آن توسط شمار بالایی از کاربران شده است.

انتظار می رود میزان دانلود این اپلیکیشن تماس تصویری در ماه های آینده در پلی استور با افزایش مواجه شود.

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا