مدرسه طبیعت همدان تعطیل می‌شود؟


مدرسه طبیعت همدان تعطیل می‌شود؟

در هفته‌های اخیر و پس از پشتیبانی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش از فعالیت مدارس طبیعت، روزنه امیدی برای آینده کودکان و پرسنل مدرسه طبیعت پیدا شد.

به گزارش ایسنا، مطابق این تصمیمات و مکاتبات، نامه‌ای از جانب مدرسه طبیعت نسیم همدان به اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان ارسال شد مبنی بر اینکه درخواست تمدید مدت فعالیت با توجه به بدون تاریخ بودن اعتبار پروانه صادره به علت عدم پاسخ مراجع مورد استعلام تا پنج‌شنبه 29 آذر بی‌جواب مانده و بر این اساس از روز شنبه یکم دی‌ماه تابلوی مدرسه طبیعت برداشته خواهد شد و از پذیرش کودکان در مدرسه طبیعت معذور خواهیم بود.

پس از مطلع شدن از تعطیلی مدرسه طبیعت همدان به سراغ مدیر مدرسه رفتیم که در گفت‌وگو با ایسنا، از فعالیت موقت این مدرسه خبر داد.

حمید نوروزی با اشاره به تلاش‌های مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در رابطه با ادامه فعالیت مدرسه طبیعت، گفت: مقرر بود مدرسه طبیعت روز شنبه تعطیل شود اما با توجه به تلاش‌ها برای ادامه فعالیت این مدرسه، تا زمان صدور مجوز جدید از سوی اداره‌کل آموزش‌وپرورش، اجازه فعالیت داده‌شده است.

وی در تشریح علت تعطیلی مدرسه طبیعت مطرح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از سال گذشته مجوز جدیدی برای مدارس طبیعت صادر نکرده است.

نوروزی ادامه داد: عدم صدور مجوز جدید باعث شد تا اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان، پیگیری‌هایی با فراکسیون محیط‌زیست مجلس، وزارت آموزش‌وپرورش، شورای‌شهر، استانداری و برخی از نمایندگان برای ادامه فعالیت این دست از مدارس داشته باشند.

مدیر مدرسه طبیعت استان همدان نقش و مشارکت نمایندگان مجلس، استانداری و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان را در ادامه فعالیت مدرسه طبیعت تأثیرگذار و الزامی دانست و اظهار کرد: تمام امید اداره‌کل حفاظت محیط زیست به فعالیت و اهمیت دادن نمایندگان مجلس، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان و استانداری برای صدور مجوز جدید و اجازه فعالیت مدرسه طبیعت در استان است.

گفتنی است؛ هم‌اکنون 8 نفر به صورت مستقیم و بیمه‌شده و 6 نفر به صورت غیرمستقیم در مدرسه طبیعت استان همدان شاغل هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام