نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار می شود


نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار می شود

نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور دستگاه های مختلف و شاخص های متعدد برای ارائه به عموم مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ نمایشگاه ملی به منظور معرفی دستاوردهای قابل ارائه و مقایسه چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار می شود.

بازنمایی دستاوردهای چهل ساله ، اقتدار ، توانمندی و کارآمدی جمهوری اسلامی ایران هدف کلی از برگزاری این نمایشگاه است. همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه نیروهای مسلح نیز برگزار می شود.

گفتنی است؛ در جهت برگزاری این نمایشگاه ستاد کارگروهی تشکیل شده است تا قابی از فداکاری و عزت ملت ایران را به نمایش بگذارد. غرفه های نمایشگاه متناسب با دستاورد دستگاه ها در نظر گرفته می شوند.

«علی اصغر جفری » در جلسه شورای حوزه ها و دستگاه های عضو ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در جهت معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش دارد اندیشه انقلاب را زیر سوال ببرد اما شواهد حاکی از آن است که دشمن هر روز از عداوت خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی می کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طبق دستور رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای انقلاب را به عموم مردم نشان دهیم افزود: دستاوردهای منطقه ای و بین المللی در چهل سال گذشته باید برای مردم ارائه شود تا به اعتماد عمومی، انسجام ملی و اقتدار نظام کمک کند.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه از هفتم تا دهم بهمن ماه قبل از افتتاح رسمی آماده افتتاح مسئولین و مقام مدعو است، مردم نیز می توانند تا پایان دهه فجر از این نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !