محرومیت کمال، کی‌روش و تماشاگران سپاهان


کمال و کی‌روش که در بازی پرسپولیس و سپاهان اخراج شده بودند، هر کدام یک بازی از همراهی تیم‌هایشان محروم شدند.

بازی هفته‌ی دوازدهم پرسپولیس و سپاهان پر از درگیری‌هایی بود که کمیته انضباطی فدراسیون را به واکنش واداشت و حالا این کمیته، آرای خود را صادر کرده است. این‌گونه که کی‌روش استنلی به دلیل فحاشی به بازیکن حریف که منجر به اخراج او شد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

برای کمال کامیابی‌نیا هم همین حکم تکرار شده. او به دلیل فحاشی به بازیکن حریف که موجب اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. حتی دروازه‌بان پرسپولیس هم از این حکم‌ها در امان نماند. علیرضا بیرانوند به خاطر حرکات غیرورزشی نسبت به تماشاگران تیم مقابل که سبب تحریک آنان شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

رای بعدی این بود که سپاهان به دلیل تخلف تماشاگرانش (فحاشی به داور، پرتاب بطری و نارنجک با توجه به تکرار تخلفات و بی‌توجهی به تذکر کمیته انضباطی) یک جلسه از حضور تماشاگرانش در مسابقات خانگی محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که البته این یک مورد قابل تجدیدنظر است. حسام فتاحی یکی از اعضای کادر فنی سپاهان به دلیل اعتراض به داور بعد از پایان مسابقه به توبیخ کتبی و ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی و پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش (پرتاب ترقه به زمین و استفاده از کلمات نامناسب) به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حسین خبیری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس به دلیل اعتراض به داور در جریان مسابقه و ورود به زمین به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که البته خبیری به تازگی پرسپولیس را ترک کرده است. سپاهان هم به خاطر خسارت زدن به اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس باید مبلغ ۸۹/۵۰۰/۰۰۰ ریال در حق این باشگاه پرداخت کند.

2 – 210

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه