میزان حجم بازی Kingdom Hearts 3روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شد


میزان حجم بازی Kingdom Hearts 3روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شد

به تازگی میزان حجم بازی Kingdom Hearts III روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شده است و حالا باز‌ی‌بازان می‌دانند که چقدر فضا روی هارد درایو خود ذخیره نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. اگر فضای کمی برروی هارد درایو خود در اختیار دارید و از طرفی، برای انتشار و خرید بازی Kingdom Hearts III لحظه شماری می‌کنید، آگاه باشید که...

به تازگی میزان حجم بازی Kingdom Hearts III روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شده است و حالا باز‌ی‌بازان می‌دانند که چقدر فضا روی هارد درایو خود ذخیره نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

اگر فضای کمی برروی هارد درایو خود در اختیار دارید و از طرفی، برای انتشار و خرید بازی Kingdom Hearts III لحظه شماری می‌کنید، آگاه باشید که این عنوان مورد انتظار و دوست داشتنی، 40 گیگابایت از فضای خالی هارد درایو شما را تسخیر خواهد کرد. به نظر می‌رسد که اندازه فایل نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Kingdom Hearts III، مقداری بیشتر از اندازه فایل نسخه ایکس‌‌باکس وان است زیرا پیش از این مشخص شده بود که نسخه ایکس‌باکس وان بازی، 35.8 گیگابایت از فضای خالی هارد درایو را طلب می‌کند.

حال، شاید برایتان جالب باشد که این اطلاعات از میزان حجم نسخه پلی‌استیشن 4 از کجا درز پیدا کرده است. به تازگی یکی از کاربران توییتر، تصویری کامل از باکس آرت بازی و صفحه پشتی آن منتشر کرده است که مخصوص نسخه ژاپنی بازی است و در اطلاعات صفحه پشتی باکس آرت، می‌توانیم میزان فضای مورد نیاز برای نصب بازی Kingdom Hearts III را مشاهده نماییم. شما عزیزان می‌توانید این تصویر را در زیر مشاهده کنید:

میزان حجم بازی Kingdom Hearts 3روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شد

نمایی از باکس آرت نسخه ژاپنی بازی Kingdom Hearts III

در ماه جولای سال جاری میلادی بود که اعلام شد بازی Kingdom Hearts III به طور کل، حدود 80 ساعت گیم‌پلی دارد و با در نظر گرفتن این مقدار محتوا، مشاهده حجم 40 گیگابایتی برای فایل بازی اصلا عجیب نیست. در نمایش‌های متعدد بازی نیز مشاهده کرده‌ایم که شخصیت اصلی بازی، یعنی Sora به بسیاری از دنیاها و داستان های دیزنی سفر می‌کند و درون هر کدام از این دنیاها، جزئیات و متریال‌های متفاوتی وجود خواهد داشت. اگر بخواهیم مقایسه‌ای را صورت بدهیم، می‌توانیم بگوییم که حجم بسته Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX میزان 56 گیگابایت بود که به نظر می‌رسد استفاده از موتور آنریل انجین 4 نیز در افزایش اندازه فایل بازی دخیل بوده است.

با این که بازی Kingdom Hearts III تا 25 ماه ژانویه سال 2019 در ژاپن و تا 29 ماه ژانویه در آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد، اما هم اکنون نسخه‌های فیزیکی بازی لو رفته‌اند و به صورت آنلاین فروخته می‌شوند. این بدان معنی است که خطر اسپویل شدن داستان می‌تواند در هر جایی وجود داشته باشد اما خوشبخاته نسخه‌های لو رفته، شامل بخش اندینگ یا اختتامیه بازی نمی‌شوند زیرا اسکوئر اینکس تصمیم گرفته تا پایان بندی بازی را در قالب یک به‌روزرسانی، در زمان انتشار رسمی بازی برای بازی‌بازان در دسترس قرار دهد که خبر خوبی است.

لازم به ذکر است که به تازگی یک تریلر داستانی جدید از بازی Kingdom Hearts III منتشر شده که دو موسیقی زیبا روی خود دارد؛ یک موسیقی ساخته Skrillex و یک موسیقی ساخته‌ی Hikaru Utada. پیشنهاد می‌کنم که به هیچ عنوان این تریلر زیبا را از دست ندهید. بازی Kingdom Hearts III در تاریخ‌های 25 و 29 ژانویه به ترتیب در ژاپن و آمریکای شمالی برای کنسول های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی Kingdom Hearts III و میزان فضای مورد نیاز برای نصب این عنوان چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
میزان حجم بازی Kingdom Hearts 3روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟