9 دی ماه، سومین انقلاب در انقلاب اسلامی ایران/ حضور هوشمندانه مردم در صحنه، عامل عظمت این حماسه تاریخی


9 دی ماه، سومین انقلاب در انقلاب اسلامی ایران/ حضور هوشمندانه مردم در صحنه، عامل عظمت این حماسه تاریخی

نماینده مردم شاهین شهر گفت: مردم ایران در 9 دیماه اقدامات خصمانه‌ای که با فرماندهی خارج از کشور و متاسفانه با مدیریت داخل کشور علیه تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب سازمان دهی شده بود را خنثی کرده و حماسه و انقلاب سومی را افریدند که در نوع خود از جهت هوشمندی مردم بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: آنچه 9 دی ماه را عظمت بخشید در واقع حضور هوشمندانه مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های افریده شده در انقلاب بود.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مردم وقتی احساس خطر کردند به صحنه آمدند و پای جمهوریت و اسلامیت خود ایستادگی کردند؛ مردم حماسه ای افریدند که در نوع خود یک انقلاب سومی است.

وی افزود: بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، انقلاب دوم که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بود و دشمنی نظام سلطه بیشتر برای مردم روشن شد.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: مردم ایران در ۹ دیماه اقدامات خصمانه‌ای که با فرماندهی خارج از کشور و متاسفانه با مدیریت داخل کشور علیه تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب سازمان دهی شده بود را خنثی کرده و حماسه و انقلاب سومی را افریدند که در نوع خود از جهت هوشمندی مردم بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول