پایان دوران سرکشی دلار در سال 2019


پایان دوران سرکشی دلار در سال 2019

برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند صعودی ارزش دلار آمریکا در بازارهای بین المللی، در سال 2019 به پایان خواهد رسید.

به گزارش بنکر (Banker)،به نقل از کیتکو نیوز ، در حالی که دلار آمریکا در سال 2018 میلادی در برابر ارزهای معتبر جهانی با افزایش ارزش روبرو شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت کالاهای راهبردی به خصوص طلا و نفت وارد کرده است، برخی تحلیلگران و استراتژیست های اقتصادی معتقدند که دوران درخشش و سرکشی دلار آمریکا در سال 2019 به پایان خواهد رسید.
این گزارش افزود: نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان فدرال رزرو را احتمالا مجبور خواهد کرد تا در سیاست های پولی و نرخ بهره خود تجدیدنظر کند و این مساله می تواند به ضرر ارزش دلار و به نفع قیمت کالاهای راهبردی باشد.
آدام باتن تحلیلگر ارشد فارکس لایو تاکید کرد: اگر به گذشته نگاه کنید، روند صعودی ارزش دلار با متوقف شدن سیاست های پولی سختگیرانه فدرال رزرو آمریکا، پایان می یابد. امروز نیز در آستانه چنین وضعیتی قرار داریم.
فدرال رزرو آمریکا در نشست اخیر خود نرخ بهره را برای چهارمین بار در سال 2018 میلادی افزایش داده است. اکنون گمانه زنی ها نشان می دهد که فدرال رزرو سال آینده نرخ بهره را تنها یک یا دو بار افزایش خواهد داد.
به نوشته طلا،از سوی دیگر پیش بینی می شود که بانک مرکزی اروپا روند افزایش نرخ بهره خود را از تابستان 2019 میلادی آغاز خواهد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟