بهروز عطایی: سعی می‌کنیم به پلی‌آف برسیم/ لیگ سختی داریم


بهروز عطایی: سعی می‌کنیم به پلی‌آف برسیم/ لیگ سختی داریم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: سیاست‌های کاله نسبت به گذشته متفاوت است، اما این تیم عملکردی فراتر از توانش تاکنون داشته‌ است.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیمش مقابل پیام مشهد در چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر اظهارکرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده‌ بودیم. بازیکنانم با اشتباهات فراوانشان، بازی خوبی ارائه ندادند و پیروزی را به پیام تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: شکست با سه ست متوالی، به هیچ وجه اختلاف تیم ما با پیام نیست، اما پیام با اشتباهات بازیکنانم از ابتدا بازی را در دست گرفت و نتیجه را به سود خود رقم زد.

سرمربی کاله مازندارن در خصوص ادامه روند این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: لیگ برتر سختی داریم و تیم‌ها به هم نزدیک هستند و فاصله کمی با هم دارند. همین سختی‌ها سبب شده تا تیم‌ها عملکرد سینوسی داشته‌باشند. سعی داریم خودمان را به مرحله پلی‌آف برسانیم.

عطایی یادآور شد: کاله مازندران سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی آسیا و پنجمی جهان را در کارنامه دارد. البته سیاست‌های تعریف شده باشگاه با سال‌های گذشته متفاوت است، اما قطعا عملکرد کاله فراتر از این بازی خواهدبود.

عطایی در خصوص پیش‌بینی‌اش از ادامه روند پیام در سوپر لیگ تصریح کرد: پیام تیم خوبی است و تاکنون عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشته‌است، اما رقبای سرسختی در لیگ برتر دارد. در این لیگ حداقل چهار تیم قابلیت قهرمانی دارند که پیام یکی از آن تیم‌هاست.

وی در رابطه با درخواست کاله مبنی بر حضور داوران خط از شهرستان دیگری در مشهد تاکید کرد: فدراسیون والیبال قانونی مصوب کرده ‌است که تیم‌های مهمان در صورت پرداخت هزینه‌های داوران خط، می‌توانند درخواست داور بی‌طرف از شهرستان دیگری بدهند. علاوه بر کاله، شهرداری ورامین در هفته انتهایی نیم فصل نیز چنین درخواستی کرده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه