رفع موانع و مشکلات ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما در قشم


رفع موانع و مشکلات ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما در قشم

‌استاندار هرمزگان بر لزوم حمایت همه جانبه از ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما در جزیره قشم و رفع موانع و مشکلات این پروژه تاکید کرد.

‌به گزارش ایسنا،‌ فریدون همتی استاندار هرمزگان در بازدید از روند ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما توسط صنعتگر ایرانی در جزیره قشم، از همت و تلاش صنعتگر ایرانی برای ساخت این شناور قدردانی و بیان کرد: اجرای چنین پروژه ای می تواند توان و تخصص صنعتگران کشورمان در زمینه ساخت شناورهای پیشرفته را به منصه ظهور برساند.

وی ادامه داد: رونق گردشگری به ویژه گردشگری دریایی از سیاست ها و اولویت های مهم در هرمزگان است که ساخت چنین شناورهایی می تواند در تحقق این امر موثر باشد.

همتی با اشاره به برخی موانع و مشکلات در ساخت این شناور تفریحی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای این پروژه مهم، حمایت لازم را از ساخت کشتی تفریحی اقیانوس پیما توسط صنعتگر ایرانی انجام خواهیم داد و تلاش می کنیم تا موانع این پروژه در اسرع وقت رفع شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند تا چنین طرح هایی را مورد حمایت قرار داده و به طور جدی پیگیر رفع موانع و مشکلات صنعتگران استان باشند.

وی با قدردانی از تلاش های صنعتگر ایرانی جهت ساخت این شناور‌ اظهار کرد: این طرح مصداق باور به توانمندی جوانان و متخصصان کشورمان است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان