‌قدیری‌ابیانه: فتنه بعدی در حوزه اجتماعی است


‌قدیری‌ابیانه: فتنه بعدی در حوزه اجتماعی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه بعدی در حوزه اجتماعی است و دشمنان با برنامه‌ریزی می‌خواهند آنقدر بر مردم فشار بیاورند تا مردم برای اعتراض به خیابان‌ها بیایند.

خبرگزاری تسنیم: محمدحسن قدیری ابیانه در نشست گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) کرمان اظهار‌داشت: بنای فتنه‌ها نارضایتی مردم از وضعیت موجود است و دشمن به بعضی اقشار برای ایجاد آشوب در کشور دلبسته است و بعضی‌ها در داخل کشور زمینه این فتنه‌ها را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ نیز از اینکه تقلب شده اعتراضات شروع شد و دشمن اول زمینه‌سازی برای ایجاد فتنه کرد گفت: شعار "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" را بعدا سر دادند و در روز عاشورا نیز نشان دادند، اصل اسلام نشانه است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک با بیان اینکه فتنه ۸۸ بر اساس یک دروغ، فریب و برنامه از پیش تعیین شده تدارک دیده شده بود افزود: عده‌ای می‌دانستند تقلبی نشده است، اما چیزی نگفتند و این افراد شامل موسوی، کروبی، خاتمی، هاشمی، موسوی لاری و تاج‌زاده بودند و عده‌ای از مردم فریب این افراد را خوردند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه این افراد می‌دانستند بازنده انتخابات هستند، اما راستش را به مردم نگفتند تصریح کرد: خاتمی ۸ سال شعار جمهوریت و آزادی داد، اما وقتی پایش رسید و مردم رای ندادند، آزادی تمام شد و نشان دادند که آزادی فقط برای خودشان است و اگر غیر از خواسته آن‌ها باشد، قبول ندارند.

وی با اشاره به اینکه در جمهوریت یعنی هر کس یک رای بیشتر رای آورد، برنده است گفت: می‌دانستند موسوی رای نیاورده، اما به او تبریک گفتند تا عوام‌فریبی کنند و مردم را فریب دهند چرا که آخوندی وزیر سابق راه نماینده موسوی در زمان انتخابات بود و تعداد نمایندگان پای صندوق رای موسوی بیشتر از احمدی‌نژاد بود.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه انسان تا لحظه مرگ در معرض امتحان بین خیر و شر است و باید مراقبت کنیم افزود: در صدر اسلام نیز افراد زیادی بودند که عوض شدند و در تاریخ آمده طلحه و زبیر که از اصحاب ویژه پیامبر (ص) بودند و از آن حضرت لقب گرفتند، اما بر امام علی (ع) شمشیر کشیدند.

وی با اشاره به اینکه راه‌های نفوذ دشمن انواع مختلفی دارد و دشمن برای نفوذ در خواص برنامه دارد اظهار داشت: بنی‌صدر یکی از افرادی بود که نفوذی دشمن از کار در آمد و خود‌فروخته دشمن شد و در اسناد کشف شده از لانه جاسوسی فعالیت وی برای آمریکا آشکار شد.

سفیر پیشین ایران در مکزیک با بیان اینکه در زمان فتنه ۸۸ تمام رسانه‌های بیگانه از آقایان موسوی و کروبی حمایت کردند خاطر‌نشان کرد: عده‌ای هم در داخل تابلو دست گرفتند "رای من کو" در حالی که حتی رای هم نداده بودند.

وی با اشاره به اینکه کمیته صیانت از آرا تشکیل دادند و هدف آن‌ها از قبل نیز ایجاد فتنه در کشور بود گفت: فتنه ۸۸ یک کودتا بود بعد می‌گویند سران فتنه را آزاد کنید امام نمی‌گویند خون مردم بی‌گناه در این فتنه ریخته شده است و چه کسی جوابگوی خون مردم ریخته شده در خیابان‌ها است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه بعدی در حوزه اجتماعی است و دشمنان با برنامه‌ریزی می‌خواهند آنقدر بر مردم فشار بیاورند تا مردم برای اعتراض به خیابان‌ها بیایند.

وی با بیان اینکه زمینه‌های فتنه در کشور وجود دارد و نارضایتی‌ها زمینه فتنه است گفت: باید برای مردم شفاف‌سازی کرد، متاسفانه بعضی‌ها شفاف‌سازی نمی‌کنند تا بی‌اعتمادی در جامعه به‌وجود آید و زمینه فتنه ایجاد شود، نباید زمینه فتنه را در کشور ایجاد کرد و تصور غلط از وضعیت کشور به مردم داد.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه باید اختلاس‌گران مجازات شوند که در این شرایط اقتصادی کشور دست به چنین اقداماتی می‌زنند افزود: اختلاس‌گران نظام اقتصادی کشور را با چالش روبه‌رو می‌کنند و باید حکم اختلاس‌گران و اعدام آن‌ها را جار بزنید و به مردم اعلام کنید تا مردم بدانند که افرادی که خیانت می‌کنند به سزای عمل خود رسیدند نه اینکه بگویند می‌خورند و می‌برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی