تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018


عکاسان در سراسر جهان تصاویر زیبایی از طبیعت را در لحظاتی ناب در قاب دوربین خود به ثبت رسانده‌اند، لذت تماشای این تصاویر را از دست ندهید.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آثار زیبایی از عکاسان طبیعت و حیات‌وحش که در نقاط مختلف جهان گرفته شده است در قالب مجموعه عکس‌هایی خیره‌کننده از حیات وحش در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

از عمق آفریقا تا زمین‌های یخ زده قطب شمال و دور افتاده‌ترین مکان‌های کره زمین، شکارچیان قدرتمند و باهوش زندگی خود را با تلاش برای بقا می‌گذرانند. تلاش کوسه‌ای برای شکار ماهی‌ها، تکاپوی ببر بزرگ برای حفظ طعمه خود، شکارچی تیزپروازی در آسمان و بزرگ‌ترین جانداران روی زمین همه لحظات زیبا و نابی را در لنز دوربین عکاسان حرفه‌ای از خود به جا گذاشته‌اند.

انسان‌ها با روش‌های گوناگون تاثیرات زیادی را بر روی طبیعت از خود به جا گذاشته‌اند. عمده اثرات انسان در طبیعت مخرب و ویرانگر بوده و به زندگی بسیاری از جانداران در سراسر کره زمین آسیب رسانده است. با این وجود انسان همواره پیوند عمیقی در درون خود با طبیعت احساس می‌کند و لحظه‌ای آرامش در دنیای طبیعی را غنیمت می‌شمرد.

حتی وحشی‌ترین حیوانات گه‌گاه رفتاری بسیار دوستانه با انسان‌ها دارند و لحظاتی دیدنی را به وجود می‌آورند. در ادامه تصاویر زیبا از طبیعت و حیات‌وحش را مشاهده می‌کنید:

عاقب شکارچی خود شکار شد!

عقاب تیزبین با پرواز بر فراز پارک ملی سن ژوآن در ایالت واشنگتن آمریکا روباهی را که خرگوشی در دهان دارد شکار و هر دو آن‌ها را با چنگال‌های قدرتمندش از زمین بلند کرده و به آسمان برده است.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018

دو وال 40 تنی حرکات زیبا و باورنکردنی را روی سطح آب از خود به نمایش گذاشته‌اند. جان گودریج عکاس 54 ساله، این تصویر دیدنی را در هنگام گشت تفریحی در آب‌های استرالیا به ثبت رسانده است. او در حالی مشغول به عکاسی از این دو آبزی 14 متری است که آن‌ها کمتر از 100 متر با قایق جان فاصله دارند.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018

این تصویر که در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی گرفته شده است لحظه‌ای نادر از درگیری سمور دریایی با یک سفره ماهی را نشان می‌دهد. عکاس این تصویر علت درگیر این دو حیوان را ربودن غذای سمور دریایی توسط سفره ماهی بیان می‌کند.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018

فصل زمستان با تمام زیبایی‌هایش سختی و کبود مواد غذایی را نیز با خود می‌آورد. ببرهای بومی شمال چین در زمستان با کم شدن شکار هر فرصتی را غنیمت شمرده و به راحتی طعمه خود را ازدست نمی‌دهند، مانند این ببر که در تلاش برای شکار یک پرنده است.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018

این سنجاب همانند فیلم‌های ابر قهرمانی در دنیای انسان‌ها دست‌هایش را به سمت جلو داده و در حال جهش از شاخه‌ای به شاخه دیگر است. آناتومی بدن و فرم دم سنجاب‌ها به گونه‌ای است که به راحتی امکان پرش‌های بلند از درختی به درخت دیگر را با حفظ تعادل برای آن‌ها فراهم می‌کند.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018

گرند کیمن ضمن عکاسی از حیات‌وحش به غواصی نیز می‌پردازد و گاهی عکاس‌های نابی از دنیای زیر آب می‌گیرد. او در این تصویر خود و سفره ماهی بزرگ را در یکه قاب جا داده است.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018

مامور حفاطت از محیط زیست در جمهوری دموکراتیک کنگو رابطه عمیق و احساسی زیبایی را با گوریل‌های بزرگ برقرار کرده است. این شکل از دوستی میان این مرد و حیوان وحشی نظر انسان را در مورد گوریل‌ها تغییر می‌دهد.

تصاویر ناب از طبیعت در سال 2018

بیشتر بخوانید: هنرمندی که با ظرافت تمام، تصاویر حیوانات را روی سنگ نقاشی می کند +تصاویر

انتهی پیام/

تصاویر زیبا از برترین شکارچیان در سال ۲۰۱۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...