اونای امری: آرسنال باید لیورپول را الگوی خود قرار دهد


اونای امری: آرسنال باید لیورپول را الگوی خود قرار دهد
سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از باخت سنگین شاگردانش به لیورپول به آنها توصیه کرد راهی را در پیش بگیرند که تیم میزبان برای رسیدن به جایگاه فعلی‌اش رفته است.

به گزارش تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پس از باخت ۵ بر یک آرسنال در خانه لیورپول، در دیداری که در آن توپچی‌ها گل او را هم زده بودند، به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که ما با زدن گل اول بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه حریف با برتری‌اش در خط حمله تفاوت میان دو تیم را نشان داد. بازی لیورپول نسبت به ما از قدرت هجومی، انگیزه و کیفیت بیشتری برخوردار بود و ما نتوانستیم جلوی آنها را بگیریم.

سرمربی آرسنال افزود: نیمه دوم ما تلاش کردیم که رفته رفته بازی‌‌مان را به حریف تحمیل و راهی برای رسیدن به گل پیدا کنیم، اما اعلام یک پنالتی دیگر به سود لیورپول کار را تمام کرد. نتیجه بدی برای ما رقم خورد، اما می‌توانیم از آن برای ارائه عملکرد بهتر در بازی‌های بعدی استفاده کنیم.

امری در پایان تأکید کرد: ما می‌دانیم که رمز پیشرفت‌مان داشتن ثبات در فاز دفاعی است. لیورپول در این زمینه پیشرفت زیادی کرده است و ما برای پیشرفت باید این تیم را الگوی خود قرار دهیم.

کلوپ: کریسمس برای بازیکنانم هنوز تمام نشده است

اونای امری: آرسنال باید لیورپول را الگوی خود قرار دهد

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی خانگی ۵ بر یک این تیم مقابل آرسنال در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، از محمد صلاح مهاجم مصری قرمزپوشان مرسی‌ساید که در این بازی گل زد، گل ساخت و یک حرکت تحسین‌برانگیز دیگر انجام داد، تمجید کرد.

صلاح که پنالتی‌زن لیورپولی‌هاست در این بازی اجازه داد هم‌تیمی‌اش روبرتو فیرمینو پنالتی دوم سرخپوشان لیورپول را بزند تا اولین هت‌تریکش در لیگ برتر را کامل کند.

کلوپ به BBC‌ گفت: ما در نیمه دوم می‌دانستیم که نباید بازی را تمام شده بدانیم و به همین دلیل می‌خواستیم آن را کنترل کنیم. وقتی محمد صلاح فرصت زدن پنالتی را به روبرتو فیرمینو داد، من نزدیک بود گریه کنم، چون همه ما می‌دانیم که صلاح چقدر برای زدن گل‌های بیشتر انگیزه دارد. حرکت او واقعاً زیبا بود. کریسمس گذشته است، اما نه برای بازیکنان ما!

کلوپ درباره بازی که در آن تیمش گل خورده را با پنج گل پاسخ داد هم تأکید کرد: پاسخی که تیم ما به گل زده آرسنال داد، در کلاس جهانی بود. ما بعد از دریافت گل خونسردی‌‌مان را حفظ و واقعاً ‌حریف را وادار به ارتکاب اشتباه کردیم. گل دوم فیرمینو زمانی که سادیو مانه توپ را گرفت،‌ عالی بود. دفاع ما هم عالی بود.

سرمربی آلمانی لیورپول با اشاره ۹ امتیاز فاصله ایجاد شده میان شاگردانش و تیم دوم جدول (تاتنهام) به بازیکنان تیم خود درباره عواقب از دست دادن تمرکزشان در هفته‌های بعدی هشدار داد و اظهار داشت: ما نمی‌توانیم از الان به دوردست‌ها خیره شویم و نباید بگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد. همه دیدیم که تاتنهام این هفته چه نتیجه‌ای گرفت (در خانه ۳ بر یک به ولورهمپتون باخت) پس نباید بگذاریم چنین اتفاقی برای ما هم رخ دهد. مهم نیست که در ماه دسامبر چقدر اختلاف داشته باشید. هنوز تا پایان فصل زمان زیادی مانده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟