مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟


در میان گزینه های بی شماری که در استانبول، برای خرید وجود دارد، پالادیوم مشهورتر است. از معماری مدرن و فضای لوکس این مرکز بگیرید تا فروشگاه ها و امکانات آن همه دلایلی هستند که ما را برای رفتن به آن متقاعد می کنند. اما مرکز پالادیوم کجاست و چگونه می توان به آن رسید؟

در میان گزینه‌های بی‌شماری که در استانبول، برای خرید وجود دارد، پالادیوم مشهورتر است. از معماری مدرن و فضای لوکس این مرکز بگیرید تا فروشگاه‌ها و امکانات آن همه دلایلی هستند که ما را برای رفتن به آن متقاعد می‌کنند. اما مرکز پالادیوم کجاست و چگونه می‌توان به آن رسید؟

درباره مرکز خرید پالادیوم استانبول

امروزه مراکز خرید اغلب با معماری مدرن ساخته می‌شوند و امکانات بی‌شماری دارند. در این مراکز علاوه بر برندهای معروف دنیا، بهترین سینماها، رستوران‌ها و غیره دیده می‌شود. مرکزخرید پالادیوم نمونه‌ای از همین مراکز است. این مرکز خرید در سال 2008 با مساحت 40 هزار متر مربع، 5 طبقه و 190 واحد تجاری ساخته شد. آنچه بیش از هر چیز سبب شهرت این مرکز شده نمای شیشه‌ای بیرونی آن است.

مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟

در مرکز خرید پالادیوم چه می‌بینیم؟

فضای بیرونی پالادیوم فوق‌ا‌لعاده است. این فضای نمادین، کر‌ه‌ای‌ شکل و شیشه‌ای است. این مرکز شامل بخش‌های مختلفی مثل فروشگاه، سینما، رستوران و سایر امکانات تفریحی و رفاهی مدرن است. در فروشگاه‌های آن انواع برند‌های مشهور جهانی مثل آدیداس، زارا، نایک، پیر کاردین و غیره دیده می‌شود.

مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟

مسیر دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

این مرکز در منطقه بشیکتاش واقع شده و مکان دقیق آن محله اتلیر در خیابان نیسپتیه است. برای رسیدن به این مرکز با مترو به سمت ایستگاه گاباتاش بروید، از آنجا با کشتی مسافربری راهی کادیکوی شوید. از کادیکوی،با اتوبوس و تاکسی می‌توانید به پالادیوم برسید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟



1397/10/09 | کد مطلب: 4374
برچسب‌ها: استانبول
مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟
مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟ سیما رفیعی
مرکز خرید پالادیوم استانبول کجاست؟

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی