جزئیات جدیدی از دموی بازی Anthem منتشر شد


جزئیات جدیدی از دموی بازی Anthem منتشر شد

تهیه‌کننده‌ی بازی Anthem به‌تازگی جزئیات جدیدی را از دموی پیش‌ روی آن به اشتراک گذاشته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. دموی بازی Anthem در 1 فوریه‌ی 2019 مصادف با 12 بهمن 1397 بر روی پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و اخیراً به جزئیات بیشتری از آن دست پیدا کرده‌ایم. تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem یعنی «مایکل...

تهیه‌کننده‌ی بازی Anthem به‌تازگی جزئیات جدیدی را از دموی پیش‌ روی آن به اشتراک گذاشته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

دموی بازی Anthem در 1 فوریه‌ی 2019 مصادف با 12 بهمن 1397 بر روی پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و اخیراً به جزئیات بیشتری از آن دست پیدا کرده‌ایم.

تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem یعنی «مایکل گمبل»‌ (Micheal Gamble) طی چندین توئیت جدید اطلاعات تازه‌ای را راجع به دموی این عنوان به اشتراک گذاشته است. به‌جز اشاره‌ی دوباره به این موضوع قبلاً تاییدشده که در این دمو بازیکنان از سطح 10 شروع می‌کنند، وی همچنین تایید کرده است که در آن حداکثر تا سطح 15 می‌توان به پیش رفت.

علاوه بر این، گمبل طی توئیت دیگری راجع به محتویات این دمو گفته است. او گرچه به جزئیات مشخصی اشاره نکرده، تایید نموده است که این دمو شامل تعدادی ماموریت، یک پایگاه نظامی، بخش‌هایی از گیم‌پلی در حالت تک‌نفره به نام Fort Tarsis و کمی گشت‌وگذار و بازی آزاد می‌شود. وی همچنین این نکته را متذکر شده است که قابلیت انتقال داده‌های دمو به بازی نهایی وجود نخواهد داشت، که البته با توجه به اینکه شروع دمو از سطح 10 هست، قابل پیش‌بینی بود.

بازی Anthem در 22 فوریه‌ی 2018 مصادف با 3 اسفند 1397 برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس­‌باکس وان عرضه خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جزئیات جدیدی از دموی بازی Anthem منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازی The Last of Us: Part II اثری موزیکال است؛ احتمال نقش‌آفرینی جف کیلی به عنوان یک زر...