یادواره شهدای محله اباذر در «مسجد جامع امام سجاد (ع)»


یادواره شهدای محله اباذر در «مسجد جامع امام سجاد (ع)»

یادواره شهدای محله اباذر در مسجد جامع امام سجاد (ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «مجتبی همدانی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری یادواره شهدای محله اباذر در مسجد جامع امام سجاد(ع) خبر داد و گفت:این مراسم یادوار16 دی ماه با سخنرانی سردار حسین یکتا و با مرثیه خوانی مهدی سلحشور در این مسجد برگزار می شود.

امام جماعت مسجد جامع امام سجاد (ع) اظهار کرد: این مراسم با اجرای سید کمال هاشم زاده و با قرائت قاری قرآن استاد افراش و با حضور خانواده های شهدا در این مسجد ادامه می یابد.

وی با اشاره به تاریخچه ساخت این مسجد که از سال 80 است، اظهار کرد: تمام تلاش کارگزاران این مسجد جذب حداکثری همه جوانان با هر سلیقه و فکری است و هیئت انصارالحسین(ع) در مناسبت ها در مسجد برنامه برگزار می کند، علاوه برآن برپایی جلسات تفسیر قرآن، نهج البلاغه و شرح صحیفه سجادیه در مسجد برگزار می شود.

امام جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) خاطر نشان کرد:برگزاری جلسات سیاسی، نقد فیلم، جلسات حلقه های صالحین، مباحث اخلاقی و بیان مسائل شرعی ازبرنامه های مسجد است. همچنین برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان پسر با حضور استاد حسین طرقی در این مسجد برگزار می شود.

یادآور می شود؛مسجد جامع امام سجاد (ع) در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب بوستان صبا واقع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !