اجزای تیم پرفورمنس مارکتینگ


چطور یک تیم دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؟   سرعت رشد کسب و کارهای آنلاین در ایران بسیار بیشتر از سرعت رشد نیروی انسانی و سخت افزارهای مورد نیاز در این حوزه است. سوالی که ذهن بسیاری را مشغول کرده است این است که چطور در کمترین زمان، بهترین تیم دیجیتال مارکتینگ را برای توسعه کسب […]

چطور یک تیم دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؟

سرعت رشد کسب و کارهای آنلاین در ایران بسیار بیشتر از سرعت رشد نیروی انسانی و سخت افزارهای مورد نیاز در این حوزه است. سوالی که ذهن بسیاری را مشغول کرده است این است که چطور در کمترین زمان، بهترین تیم دیجیتال مارکتینگ را برای توسعه کسب و کار آنلاین خود بسازیم.

سازمان‌های سنتی در گذاشته به هیچ وجه به کیفیت کار و منابع انسانی اهمیت نمی‌دادند اما در سوی مقابل در سازمان‌های نوپا چیزی که بسیار اهمیت دارد خلاقیت و استعداد تک تک افراد یک تیم است. شرکت‌های نوپا تنها راه افزایش بهره‌وری و ایجاد هک رشد را در بالا بردن دانش تیم و دادن اختیار و آزادی عمل می‌دانند و در این راستا تمامی تلاش خود را می‌کنند تا نفرات خود را جزو یک تیم و خانواده بدانند.

یک تیم بازاریابی دیجیتال به چه افرادی نیاز دارد؟

مدیر و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ کمپین پلنر و ناظر اجرایی موبایل مارکتر کارشناس گوگل ادز کارشناس سئو کارشناس محتوا کارشناس ECRM کارشناس شبکه‌های اجتماعی مسئول تبلیغات آنلاین آنالیزور و تحلیلگر دیتا نیروی فنی و برنامه نویس گرافیست
اجزای تیم پرفورمنس مارکتینگ

نکته مهم دیگر داشتن رویکرد تیم پرفورمنس مارکتینگ در استارت آپ‌ها می‌باشد که باعث دریافت بیشترین خروجی از تبلیغات و هزینه‌کرد و تمرکز تنها برروی کانال‌ها با بیشترین خروجی می‌باشد. بطور مثال شرکتی که به دنبال دریافت شماره تلفن بازار هدف خود است میبایست تنها روی یک یا دو روش تبلیغاتی با بیشترین بازدهی تمرکز کند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها