سوریه - فلسطین؛ یک مصاف داغ


سوریه - فلسطین؛ یک مصاف داغ

بانک ورزش - یک رسانه اماراتی مصاف تیم‌های سوریه و فلسطین در جام ملت‌های آسیا را زیر ذره‌بین برده است. به گزارش بانک ورزش، سایت نشنال نوشت: یکی...

بانک ورزش - یک رسانه اماراتی مصاف تیم‌های سوریه و فلسطین در جام ملت‌های آسیا را زیر ذره‌بین برده است.

به گزارش بانک ورزش، سایت نشنال نوشت: یکی از پرفروش‌ترین بلیت‌های بازی‌های ابتدایی جام ملت های آسیا به بلیت بازی سوریه برابر فلسطین اختصاص یافته است. این مصاف که روز یکشنبه در ورزشگاه شهر شارجه برگزار خواهد شد به داغ ترین بازی افتتاحیه گروه خود تبدیل شده است.


برای هر دو کشور، این مصاف تنها جنبه فوتبالی ندارد و توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود معطوف کرده است. برای فلسطینی ها، دیدن این بازی 90 دقیقه حس پرشور است و برای مردم سوریه که فوتبال این کشور دوران طلایی را سپری می کند تماشای این بازی لذت بخش خواهد بود.


برند استنج سرمربی سوریه اعلام کرد حمایت های گسترده از سوی هواداران این کشور مهمترین سلاح برای جنگیدن در این تورنمنت است.


یک هوادار سوری که از سال 2012 به امارات مهاجرت کرده است، گفت: «مردم سوریه رنج های بسیاری کشیده اند و برای این تورنمنت هیجان دارند. آنها چیزی می خواهند که باعث خوشحالی و افتخارشان شود. به همین دلیل است که شور بسیاری برای تیم ملی سوریه وجود دارد.»

مسابقات جام ملت‌های آسیا از امروز با دیدار امارات و بحرین آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟