حسین خبیری: از امروز برای موفقیت آلومینیوم اراک تلاش می‌کنم؛ ارتباطم با برانکو در بهترین حالت خودش است


حسین خبیری: از امروز برای موفقیت آلومینیوم اراک تلاش می‌کنم؛ ارتباطم با برانکو در بهترین حالت خودش است

حسین خبیری، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می گوید من از اولین روز حضور برانکو در باشگاه پرسپولیس با او...

طرفداری - حسین خبیری، درخصوص انتخابش به عنوان مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهارداشت:

بعد از اینکه گرشاسبی به دلیل بازنشستگی از باشگاه پرسپولیس رفت احساس کردم که شاید نتوانم دیگر به باشگاه پرسپولیس کمک کنم. با اینکه به باشگاه پرسپولیس علاقه دارم، اما احساس کردم که زمان رفتن فرا رسیده و به همین دلیل از این باشگاه جدا شدم.

به نقل از میزان، وی افزود:

من با مدیران زیاد و بزرگی کار کردم، ولی گرشاسبی خیلی به من کمک کرد و در حال حاضر من هر کاری می‌کنم با مشورت او است. چند روز منتظر بودم تا شاید جو بهتر شود، ولی خبری نشد و من هم دیگر برنگشتم. برای این باشگاه و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و مثل گذشته هوادار این تیم می‌مانم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک تاکید کرد:

بالاخره هر کسی ممکن است هوادار هر تیمی باشد، ولی از امروز تمام تلاش و توان خود را برای باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذارم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. به خاطر مردم اراک باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم و به حمایت رسانه‌های محلی برای پیشرفت نیاز داریم.

خبیری در مورد صعود آلومینیوم به لیگ برتر گفت:

هدف همه ما در کارخانه و باشگاه صعود به لیگ برتر است و می‌خواهیم توقعات را برطرف کنیم و با حضور فراز کمالوند غیر از این هم انتظار نیست. همه تلاشمان را می‌کنیم و بقیه موارد بستگی به شانس و لطف خدا دارد. ما برای شادی دل مردم تلاش می‌کنیم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا برای آلومینیوم بازیکن لیگ برتری جذب می‌کنند یا خیر؟ تصریح کرد:

من تازه به این باشگاه آمدم، ولی مدیریت قبلی یکسری کار‌ها انجام داده و به نظر می‌رسد توافقاتی هم صورت گرفته است، ولی ما هم قصد داریم تیم را با نظر کادر فنی تقویت کنیم.

مشاور پیشین مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع که وقتی از این باشگاه رفت شایعاتی در مورد اختلافش با برانکو مطرح شد، خاطرنشان کرد:

همه اینها کذب محض بوده و خود باشگاه این موضوع را تکذیب کرده است. من از اولین روز حضور برانکو در باشگاه پرسپولیس با او بودم و الان هم ارتباطم با این مربی در بهترین حالت خودش است. من چند سال این شانس را داشتم که کنار برانکو کار کنم و از او یاد بگیرم، ما هیچ مشکلی با هم نداریم و همه صحبت‌ها شایعه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان