موندو: آرسنال نمی‌تواند دنیس سوارز را در زمستان بخرد؛ احتمال انتقال قرضی هافبک اسپانیایی به جمع توپچی‌ها


موندو: آرسنال نمی‌تواند دنیس سوارز را در زمستان بخرد؛ احتمال انتقال قرضی هافبک اسپانیایی به جمع توپچی‌ها

دنیس احتمالا به طور قرضی راهی آرسنال می‌شود. بارسا در وهله اول خواهان بند خرید اجباری در پایان فصل است اما...

طرفداری - بارسلونا ظاهرا مشکلی با قرض دادن دنیس سوارز، هافبک اسپانیایی خود ندارد.

به گزارش ادو پالو از موندو دپورتیوو، بارسا در حال مذاکره با آرسنال بر سر انتقال دنیس سوارز است. دنیس گزینه بازی در میلان و چلسی را رد کرده و در حال حاضر آرسنال تنها گزینه او است. بارسا در مذاکرات اولیه خواهان انتقال دائم دنیس بود ولی دست آرسنال برای هزینه کردن در ژانویه بسته است و از همین رو گزینه انتقال قرضی روی میز قرار گرفت. هفته آینده دو باشگاه بار دیگر مذاکره خواهند کرد. بارسا می‌خواهد اگر قرار بر انتقال قرضی دنیس شد، بند خریدش اجباری باشد که باید دید آرسنال آن را می‌پذیرد یا نه.

ناگفته نماند که پپ سگوارا، مدیرورزشی بارسلونا حتی با انتقال قرضی دنیس سوارز - بدون بند خرید دائم - نیز موافق است چون اعتقاد دارد دنیس می‌تواند با درخشش در تیمی دیگر، چندین میلیون یورو بر قیمتش بیافزاید. قرارداد دنیس تا سال 2020 اعتبار دارد و بارسا امیدوار است بتواند در تابستان رقم خوبی از فروش او به جیب بزند. بنابراین در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که یا دنیس به طور قرضی راهی آرسنال می‌شود (با یا بدون بند خرید دائمش مشخص نیست) یا تا پایان فصل در بارسا می‌ماند.

مذاکرات دو تیم طی روزهای آتی همه چیز را مشخص خواهد کرد. چیزی که باعث می‌شود داستان جدایی دنیس این بار جدی‌تر از همیشه باشد، تمایل خود بازیکن به جدایی است. چیزی که در پنجره‌های نقل و انتقالاتی قبلی سابقه نداشت. قیمت دنیس را 22.5 میلیون یورو تخمین می‌زنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان