انتصاب علی اکبر مداح به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر


انتصاب علی اکبر مداح به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر

خبرگزاری شبستان: طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، علی اکبر مداح به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهرمعرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، علی اکبر مداح به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر منصوب شد.

در متن معرفی حوزه معاونت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و انتصاب حکم از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به شماره ابلاغ 10210/97 تاریخ 11/10/1397 آمده است: «بسمه تعالی»

جناب آقای علی اکبر مداح

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و پیرو فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و نصب العین قرار دادن تقوای الهی، ضمن بهره گیری از تمام توانمندی ها و ظرفیت ها و برقراری تعامل سازنده و فعال با مبادی ذیربط؛ امور محوله را به نحو احسن به انجام رسانید.

علی اکبر مداح، فعال قرآنی و دانش آموخته رشته علوم ارتباطات است. وی به مدت 22 سال سابقه در مسئولیت های «کارشناس مسئول اجارات اوقاف استان بوشهر، رئیس ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های دشتی و تنگستان، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و کارشناس هماهنگی و پیگیری و رئیس دفتر حوزه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر» را در کارنامه خود دارد.

یادآور می شود، علی اکبر مداح با توجه به مصوبه کمیته سرمایه انسانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به موجب این حکم به مدت 3 سال به سمت «رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر» معرفی و منصوب شد.

پایان پیام/518

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب