جوانان؛ ستاد انقلاب هستند/ وقتی خارج نشینان هم به قدرت ایران اعتراف و به درخت تنومند آن تکیه کرده اند


جوانان؛ ستاد انقلاب هستند/ وقتی خارج نشینان هم به قدرت ایران اعتراف و به درخت تنومند آن تکیه کرده اند

مدیر کل ایثارگران دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان ستاد این انقلاب هستند و در کشور به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند.

حسین نصیرزاده مدیر کل ایثارگران دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد در حوزه انقلاب و فرهنگ اظهار کرد: انتظار همه مردم این است که دانشگاه آزاد در مسیر انقلاب حرکت کند و جوانانی را پرورش دهد که همه آن‌ها حب به انقلاب داشته باشند.

مدیرکل ایثارگران دانشگاه آزاد با بیان اینکه اکنون با تحولات مدیریتی در دانشگاه آزاد شاهد رویکرد‌های فرهنگی با نگاه انقلابی هستیم گفت: اکنون در دانشگاه آزاد بستر فرهنگی ایجاد شده است و در آن بسترها فعالیت‌های انقلابی پیگیری می‌شوند؛ هدف ما این است که بتوانیم اساتید و دانشجویانی را تربیت کنیم که همه آن‌ها برخاسته از انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه اکنون دانشجویان دانشگاه آزاد در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند گفت: انتظار جامعه بیرونی از دانشگاه آزاد به این صورت است که باید بتواند نیروی ارزشی برای آینده کشور را تربیت کنند و در همین راستا اکنون بستر‌های مناسبی در دانشگاه آزاد ایجاد شده و هدف گذاری ما حرکت موثر در این مسیرها است.

تحولات دانشگاه آزاد سمت و سویی انقلابی دارند

نصیرزاده با بیان اینکه تمام نیرو‌های دانشگاه آزاد برخاسته از انقلاب هستند اظهار کرد: معاونت‌ها و روسای دانشگاه‌های ماهمگی انقلابی هستند سمت و سوی چهل سال گذشته انقلاب در کشور و دانشگاه‌ها سبب شده تا تحولات عظیمی رخ دهند.

جوانان؛ ستاد انقلاب هستند/ وقتی خارج نشینان هم به قدرت ایران اعتراف و به درخت تنومند آن تکیه کرده اند

مدیر کل ایثارگران دانشگاه آزاد درباره تغییر و تحول دانشگاه‌ها به واسطه انقلاب گفت: به واسطه فضایی که در داخل کشور ایجاد شده است می‌توانیم بگوییم محیط دانشگاهی تغییر پیدا کرده و اکنون دانشگاه آزاد به عنوان یکی از دانشگاه‌هایی که با جمعیت زیادی از دانشجو مواجه است توانسته وارد عمل و اجرا شود و دانشگاهی انقلابی را در کشور ایجاد کند.

وی درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد ذیل انقلاب اسلامی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی که در تمام واحد‌های دانشگاه آزاد ایجاد شده اند همه و همه از برکات قرار گرفتن دانشجویان در مسیر انقلاب بوده‌اند؛ همچنین نشست‌های مختلفی در راستای بررسی زوایای مختلف انقلاب برگزار می‌شوند.

نصیرزاده ضمن اشاره به رویکرد‌های مختلفی که در دانشگاه آزاد وجود دارد گفت: دانشگاه آزاد به طور کلی دو برنامه را دنبال می‌کند که یکی برنامه علمی و دیگری برنامه فرهنگی است؛ برنامه علمی این دانشگاه اکنون به خوبی پیش می‌رود و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد هم توانستند خود را در جامعه نشان دهند و سد محکمی در برابر نیرو‌های دشمن و کسانی که می‌خواهند تخریب‌هایی را انجام دهند باشند.

وی ادامه داد: من به عنوان کسی که در حوزه علمی و فرهنگی کار کرده‌ام خوشحال هستم که امروز نیرو‌های ارزشی در دانشگاه آزاد به وجود آمده اند و همه آن‌ها برخاسته از انقلاب هستند و در این راستا به کار خود ادامه می‌دهند.

جوانان؛ ستاد انقلاب هستند/ وقتی خارج نشینان هم به قدرت ایران اعتراف و به درخت تنومند آن تکیه کرده اند

رویکرد‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد در حال تغییر هستند

نصیرزاده با بیان اینکه رویکرد‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد در حال تغییر هستند گفت: ما شاهد تغییرات و تحولات بسیاری در دانشگاه آزاد هستیم و می‌بینیم که در آستانه چهل سالگی انقلاب فعالیت‌های بسیار خوبی در این حوزه پیش می‌روند.

مدیرکل ایثارگران دانشگاه آزاد با بیان اینکه البته در برخی از فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه آزاد کمی عقب مانده است اظهار کرد: در برخی از فعالیت‌ها همچون تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد کمی از دانشگاه‌های دولتی عقب مانده است و آن هم به دلیل نبود فعالیت‌های مناسب فرهنگی طی سالیان گذشته بوده، اما با وضعیت جدید هم اکنون دانشگاه آزاد با سرعت خوبی در حال حرکت در مسیر دانشجویان بسیجی و انقلابی است.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز در نظام جمهوری اسلامی شاهد موفقیت‌هایی هستیم همه آن‌ها به دلیل انقلاب بوده است؛ زمانی کشور ما قدرتمند نبود و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند، اما امروز توانستیم در نظام بین الملل حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم ما سوریه و عراق را نجات دادیم و قدرت اول منطقه هستیم.

نصیرزاده با اشاره به فعالیت‌های علمی و دانشگاهی گفت: افتخار می‌کنیم که در آستانه چهل سالگی انقلاب توانسته‌ایم موفقیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف علمی داشته باشیم و جوانان خوبی را تربیت کنیم.

جوانان انقلابی بهترین آینده سازان کشور

وی ادامه داد: جوانان دانشگاهی هم در حوزه بین‌المللی هم در حوزه علمی و هم در میدان‌های جنگ توانستند خود را به خوبی نشان دهند؛ ۶۰ دانشجوی دانشگاه آزاد شهید مدافع حرم هستند؛ نیرو‌های انقلابی که به فرمان انقلاب جواب دادند و برای دفاع از کشور و مرز‌ها جنگیدند.

مدیرکل ایثارگران دانشگاه آزاد با اشاره به جوانان انقلابی گفت: جوانان انقلاب ستاد انقلاب هستند وفرزندان کشور می‌توانند در آینده بهترین مدیران و بهترین آینده سازان باشند؛ آینده‌ای که به دست جوانان انقلابی رقم بخورد سبب رشد و بالندگی و باز شدن دریچه‌های جدیدی در مقابل کشور خواهد بود.

جوانان؛ ستاد انقلاب هستند/ وقتی خارج نشینان هم به قدرت ایران اعتراف و به درخت تنومند آن تکیه کرده اند

نصیرزاده با اشاره به نیروهای خارجی و افرادی که خارج از کشور زندگی می‌کنند بیان کرد: اکنون نیرو‌های ضد انقلاب و همان خارج نشینان هم به درخت تنومند ایران اسلامی تکیه کرده اند و به قدرت این انقلاب پی برده اند.

وی یادآوری کرد: جوانان بصیرتی و ارزشی کشورمان امروز توانستند در مسیر انقلاب به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند و سبب بالندگی کشور شوند؛ به طور قطع اگر جوانان در مسیر انقلاب حرکت کنند می‌توانند پیروز شوند و می‌توانیم شاهدبه اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان در قله‌های رفیع موفقیت باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)