رسیدگی خارج از نوبت به پرونده عامل آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان


رسیدگی خارج از نوبت به پرونده عامل آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

محسن نیکورز از دستگیری دو نفر از عوامل آزار و اذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است خبر داد.

کد خبر: 87891 ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۰۷:۰۷:۴۴

دادستان سیرجان خبر داد:

"محسن نیکورز" از دستگیری دو نفر از عوامل آزار و اذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر ؛"محسن نیکورز" از دستگیری دو نفر از عوامل آزار و اذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است خبر داد.

در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ 14 دی ماه کلیپی مشاهده شد که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ کرده و اقدام به ضرب و جرح وی و آزار و اذیت ایشان می‌کند که متهم کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

محسن نیکورز با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان روانه زندان شده است، اظهار کرد: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم‌برداری کرده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتال وی نیز توقیف شد.

با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

هم چنین سرهنگ ایران نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در پی انشار یک فیلم مبنی بر ضرب و شتم یک دختر نوجوان توسط فردی که چهره آن مشخص نبود. پلیس آگاهی با همکاری پلیس فتا بلافاصله دست بکار شدند و کمتر از چند ساعت این افراد را شناسایی کردند. در این خصوص دو نفر مرد جوان 21 ساله و یک دختر خانم حدود 15 ساله دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی تلخ از آرمین زارعی که طرفدارانش را دلواپس کرد/ تصویر