مارکوس اریکسن: چارلز لکلرک حال بقیه را خواهد گرفت


فرمول یک ایران – مارکوس اریکسن در فصل آینده فرمول یک حضور نخواهد داشت ولی برای فصل بعد، او از چارلز لکلرک حمایت خواهد کرد و وی معتقد است که لکلرک حال بقیه را خواهد گرفت. از بین تمام ستاره ها و استعدادهای جوان فعلی فرمول یک، عملکرد چارلز لکلرک آن قدر در فرمول یک 2018 خوب بود که او بلیت انتقال به تیم فراری را به دست آورد. اریکسن به عنوان کسی که...

فرمول یک ایرانمارکوس اریکسن در فصل آینده فرمول یک حضور نخواهد داشت ولی برای فصل بعد، او از چارلز لکلرک حمایت خواهد کرد و وی معتقد است که لکلرک حال بقیه را خواهد گرفت.

از بین تمام ستاره ها و استعدادهای جوان فعلی فرمول یک، عملکرد چارلز لکلرک آن قدر در فرمول یک 2018 خوب بود که او بلیت انتقال به تیم فراری را به دست آورد.

اریکسن به عنوان کسی که نزدیک تر از همه شاهد توانایی های لکلرک بوده دلیلی نمی بیند که این راننده موناکویی به عملکرد خوبش در فراری هم ادامه ندهد.

اریکسن گفت:

خیلی علاقه دارم که کار چارلز در فراری را دنبال کنم، فکر می کنم در فصل بعد خوب عمل کند. و قطعا اگر خوب کار کند اثر خوبی روی من هم می گذارد، پس بیاید امیدوار باشیم که حال بقیه را بگیرد!

مارکوس اریکسن: چارلز لکلرک حال بقیه را خواهد گرفتمارکوس اریکسن: چارلز لکلرک حال بقیه را خواهد گرفت مارکوس اریکسن و چارلز لکلرک

اریکسن در فصل 2018 از لکلرک که هم تیمی اش بود شکست خورد، البته چند سری عملکرد خوب از اریکسن دیدیم، مارکوس اریکسنی که فصل بعد در ایندی کار و تیم اشمیت پیترسون رانندگی خواهد کرد.

این راننده سوئدی معتقد است که لکلرک سباستین فتل را به زحمت خواهد انداخت:

فکر میکنم. دنبال کردنش خیلی جذاب خواهد بود ولی تقریبا مطمئنم که خیلی خوب کار خواهد کرد.

مارکوس اریکسن: چارلز لکلرک حال بقیه را خواهد گرفتمارکوس اریکسن: چارلز لکلرک حال بقیه را خواهد گرفت راس براون – سباستین فتل

راس براون هم همین عقیده را دارد، او معتقد است که لکلرک از هم تیمی سابق فتل یعنی کیمی رایکونن، بیشتر به او فشار خواهد آورد.

براون گفته بود:

فکر نمی کنم چارلز لکرک به اندازه کیمی سر سازش داشته باشد. کیمی در خودش بود، منظورم را اشتباه نگیرید ولی فکر می کنم کیمی می دانست که چه شرایطی در تیم برقرار بود.

او (لکلرک) باید با فشار مسابقه دادن در مقابل قهرمان جهان رو به رو شود، کسی که چند بار قهرمان شده است، پس می شود گفت که سال سختی خواهد داشت.

ولی با توجه به چیزهایی که تا به حال دیدم، از او انتظار دارم که عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟