جشنواره «بانوی فجر» و تقدیر از بانوان انقلابی برگزار می شود


جشنواره «بانوی فجر» و تقدیر از بانوان انقلابی برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد مازندران از برگزاری جشنواره بانوی فجر و تقدیر از بانوان مسجدی و انقلابی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام «محمود علیخانی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد و کانون های فرهنگی هنری استان مازندران خبر داد و گفت: چهار هزار مسجد و یک هزار ۱۳۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان مازندران میزبان برنامه ها و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی خواهند شد.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان مازندران اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره بانوی فجر در این ایام برگزار و از ۴۰ بانوی مسجدی و انقلابی استان تقدیر به عمل می آید، ضمن اینکه گروه سرود کانون های مساجد استان مازندران در روز ۱۲ بهمن در فرودگاه مازندران به اجرای سرود انقلابی خواهند پرداخت.

علیخانی برپایی محفل انس با قرآن کریم، برگزاری جشنواره هزار سنگر، جشنواره علویان در مرزن آباد، جشنواره فیروزه در قائم شهر بخش دیگری از برنامه هایی است که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...