افتتاح باند دوم فرودگاه کرمان در شهریور سال آینده


افتتاح باند دوم فرودگاه کرمان در شهریور سال آینده

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی باند دوم فرودگاه کرمان 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درشهریور سال آینده افتتاح می‌شود.

کد خبر: 87926 ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۰۸:۱۵:۰۱

زاهدی خبر داد:

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی باند دوم فرودگاه کرمان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درشهریور سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر ؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات اجرایی باند دوم فرودگاه کرمان با حضور قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اظهار داشت: باند دوم فرودگاه کرمان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق قول مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، در شهریورآینده همزمان با هفته دولت افتتاح می گردد.

وی با بیان اینکه طول باند دوم فرودگاه کرمان بیش از ۴ کیلومتر می‌باشد,گفت: عملیات خاک برداری و زیرسازی انجام شده است و دو کیلومتر عملیات آسفالت صورت گرفته است که به دلیل عدم وجود قیر متوقف و مجدد آغاز شده است.

فرودگاه کرمان در حال حاضرروزانه پروازهای داخلی زیادی را پشتیبانی می کند و در حوزه پروازهای خارجی نیز فعال است وبا ایجاد باند دوم فرودگاه امکان افزایش پروازها فراهم می شود.

عملیات اجرایی باند دوم فرودگاه کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال احداث می باشد.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر