شوق شهید مدافع حرم برای اهدای جانش به حضرت زینب(س) +فیلم


شوق شهید مدافع حرم برای اهدای جانش به حضرت زینب(س) +فیلم

ویدئویی از شوق شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع‎ بهنمیری برای فدا کردن جانش در راه حضرت زینب(س) را مشاهده می‌کنید.

شوق شهید مدافع حرم برای اهدای جانش به حضرت زینب(س) +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید عبدالصالح زارع در ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در خانواده‌ای مذهبی در شهر بَهنَمیر واقع در شهرستان بابلسر متولد شد. او با مشورت خانواده از دانشگاه انصراف داد و سپاه پاسداران را برای ادامه مسیر زندگی انتخاب کرد. پس از اتفاقات ناگواری که در سال ۸۸ در قالب فتنه رخ داد، برای تسلط بر مسائل روز، انگیزه بیشتری پیدا کرد و به همین منظور تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته حقوق ادامه داد. در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد و زندگی مشترک خود را در بابلسر شروع کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام محمدحسین است که در فروردین ۱۳۹۴ متولد شد.

عبدالصالح با آغاز جنگ در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) و یاری جبهه مقاومت، داوطلبانه عازم سوریه شد. سرانجام پس از سه ماه حضور مداوم در جبهه سوریه در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ در روز‌های نزدیک به ایام فاطمیه، در حین درگیری با مزدوران تکفیری در شمال شهر حلب، منطقه «رتیان» در اثر اصابت مستقیم گلوله به ناحیه سر، به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهرش پس از تشییعِ باشکوه، در گلزار شهدای شهر قم آرام گرفت.

عبدالصالح زارع‎ بهنمیری سومین شهید مدافع حرم اهل روستای کریم‌کلای شهر بهنمیر شهرستان بابلسر است که در سن ٣٥ سالگی به سوریه هجرت کرد و با جان دادن در راه خدا، بهمن سال ٩٤ از این دنیا رخت بر بست. در فیلم زیر روز اعزام این شهید مدافع حرم به سوریه و بازگشت پیکر مطهرش به خانه را ببینید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی