دیدار دست اندرکاران اجلاس «مهدویت و انقلاب اسلامی» با مراجع تقلید


دیدار دست اندرکاران اجلاس «مهدویت و انقلاب اسلامی»  با مراجع تقلید

عوامل و دست اندرکاران نخستین اجلاس ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» با آیات عظام جوادی آملی و علوی گرگانی دیدار می کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: عوامل و دست اندرکاران نخستین اجلاس ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» فردا (سه شنبه، 25 دی ماه) از ساعت 11 با آیت الله العظمی علوی گرگانی و از ساعت 12 و 30 دقیقه و پس از اقامه نماز ظهور و عصر با آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار می کنند.

بنابر این گزارش، بهره مندی از نظرات مراجع تقلید درباره این اجلاس و نیز محورهای اعلام شده آن، ازجمله مباحث مدنظر در این دیدارها است.

در این دیدار معاونان مرکز تخصصی مهدویت و نیز برخی استادان و صاحبنظران این عرصه حضور دارند.

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اجلاس ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» در جوار بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) روز پنج‌شنبه، ۱۱ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

در این همایش ملی، برخی مراجع عظام تقلید، مسئولان حوزه‌های علمیه، استادان حوزه و دانشگاه و همچنین ۱۵ نفر از فعالان مهدوی هر استان در تمامی حوزه‌های هنری، آموزشی، پژوهشی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی از سوی دفاتر استانی بنیاد انتخاب شده‌اند، حضور می یابند.

مهلت ارسال مقالات به این همایش تا پایان دی ماه جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در موضوعات نقش آموزه‌های مهدویت در پیروزی انقلاب اسلامی، رسالت انقلاب اسلامی نسبت به مهدویت، تأثیر مهدویت در وحدت جهان اسلام، رابطه انقلاب اسلامی با مهدویت در منظومه فکری اندیشمندان، جایگاه اندیشه مهدویت در سیاست‌گذاری‌های کلان نظام را به پست الکترونیکی ejlas@mahdaviat.ir ارسال کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل