افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید


افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید

مالکان سوزوکی جیمنی قبلی آفرودر کوچک خود را بیشتر از حالت عادی نگه داشته‌اند و به نظر می‌رسد نسل جدید نیز این‌گونه خواهد بود. البته زمانی که خریداران تصمیم به فروش این خودرو بگیرند ضرر زیادی نخواهند کرد زیرا نسل جدید این خودرو طبق پیش‌بینی‌ها افت قیمت کمی خواهد داشت. یکی از متخصصان شرکت مشاوره‌ای... The post افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید...

مالکان سوزوکی جیمنی قبلی آفرودر کوچک خود را بیشتر از حالت عادی نگه داشته‌اند و به نظر می‌رسد نسل جدید نیز این‌گونه خواهد بود.

افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید
البته زمانی که خریداران تصمیم به فروش این خودرو بگیرند ضرر زیادی نخواهند کرد زیرا نسل جدید این خودرو طبق پیش‌بینی‌ها افت قیمت کمی خواهد داشت. یکی از متخصصان شرکت مشاوره‌ای CAP اتوموتیو پیش‌بینی ارزش باقی‌مانده‌ی این آفرودر کوچک را منتشر کرده و در آن خبرهای خوبی به گوش می‌رسد.

افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید
برای افرادی که می‌خواهند خودروی خود را سه سال نگه داشته و آن را حدود 100 هزار کیلومتر برانند، پیش‌بینی می‌شود مدل پرچم‌دار جیمنی SZ5 حدود 52 درصد ارزش خود را حفظ نماید.

افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید
البته زمانی که کارکرد خودرو کم و در حدود 58 هزار کیلومتر در طول سه سال باشد ارزش باقی‌مانده‌ی این خودرو به رکورد 61 درصد خواهد رسید که باعث می‌شود جیمنی در بحث ارزش باقی‌مانده با سوپرکارها رقابت کند!

افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید
نسل جدید این خودرو در مقایسه با مدل قبلی تجهیزات بیشتری داشته و مدل پایه‌ی SZ4 از سیستم چهار چرخ محرک قابل انتخاب، جعبه انتقال دنده‌سنگین، پشتیبانی ترمز، سیستم تهویه مطبوع، بلوتوث، کروز کنترل و مه شکن‌های جلو بهره می‌برد.

افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید
با انتخاب مدل SZ5 تجهیزاتی همچون رینگ‌های 15 اینچی، چراغ‌های جلوی LED، سیستم تهویه مطبوع، سیستم ناوبری با ارتباط گوشی هوشمند، شیشه‌های عقب تیره، صندلی‌های جلوی گرم شونده و دستگیره‌های درب همرنگ بدنه به خودرو اضافه می‌شوند. تمامی مدل‌ها بر پایه‌ی شاسی نردبانی ساخته شده و دارای سیستم تعلیق چند اتصالی با فنرهای پیچشی می‌باشند. پیشرانه‌ی 1.5 لیتری 101 اسبی به‌صورت استاندارد در بطن جیمنی قرار دارد و با یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک همراه می‌شود.

افت قیمت ناچیز سوزوکی جیمنی جدید
قیمت نسل جدید سوزوکی جیمنی در بریتانیا از 15499 پوند برای نسخه‌ی پایه آغاز شده و به 17999 پوند برای SZ5 می‌رسد. جدای از تهیه‌ی مبلغ موردنظر باید کمی هم خوش‌شانس باشید زیرا سوزوکی به خاطر تقاضای زیاد این خودرو اقدام به توقف دریافت سپرده پیش‌پرداخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403