آنالیز ؛ تیم کی روش اینگونه می تواند عراق را شکست دهد!


تیم ملی ایران در سومین روز بازی های جام ملت های آسیا با سخت ترین حریفش در این مرحله بازی می کند هرچند صعود ایران و شرایط مرحله بعد می تواند تیم ملی را به انجام یک بازی کم خطر و محتاطانه مجاب کند. نوشته آنالیز ؛ تیم کی روش اینگونه می تواند عراق را شکست دهد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آنالیز ؛ تیم کی روش اینگونه می تواند عراق را شکست دهد!

مصطفوی: با مالکیت توپ عراق را شکست می دهیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۹
آنالیز ؛ تیم کی روش اینگونه می تواند عراق را شکست دهد!

تیم ملی ایران در سومین روز بازی های جام ملت های آسیا با سخت ترین حریفش در این مرحله بازی می کند هرچند صعود ایران و شرایط مرحله بعد می تواند تیم ملی را به انجام یک بازی کم خطر و محتاطانه مجاب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران امروز در سومین دیدارش در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی عراق مهمترین حریفش در این مرحله خواهد رفت. تیم ملی در دو بازی آخرش برابر تیم ملی عراق شکست خورده و برخی به این بازی به چشم یک بازی انتقامی هم نگاه می کنند. اما شرایط جدول و حریف ایران در مرحله بعدی جام ملت ها می تواند باعث شود تا مربیان تیم ملی تصمیمات متفاوت تری بگیرند. صالح مصطفوی کارشناس فوتبال ایران درباره بازی امروز تیم های ملی ایران و عراق گفت:

« از نظر من عراق تیمی است که بیشتر از اینکه بخواهیم بگوییم تاکتیک های ویژه ای داشته باشد نفرات تاثیرگذاری دارد. این تیم بازیکنانی به خصوص در خط هافبکش دارد که علاوه بر قدرت جنگندگی توان تکنیکی بالایی هم دارند. در تیم ملی عراق بازیکنان تکنیکی ، رونده و جنگنده هستند ضمن اینکه دو سه بازیکن جوان خیلی خوب در خط حمله شان دارند که دونده با ضربه به توپ قوی هستند.»

صالح مصطفوی در ادامه گفت:

« با این وجود مدافعان عراقی کمی زیادی رو به عقب بازی می کنند و این باعث به وجود آمدن فضایی بین دفاع و هافبک عراق می شود. من فکر می کنم که با توجه به سبکی که این تیم بازی می کند شاید ما در خط هافبک تیم ملی ایران شاهد جا به جایی هایی از سوی کی روش باشیم.»

مصطفوی درباره بازیکنان تیم ملی عراق گفت:

« حسین علی هافبک سمت چپ عراق واقعا بازیکن خطرناکی است. او در بازی با ویتنام و یمن بازی فوق العاده ای انجام داد و گلی که به ویتنام زد یک گل بسیار تاثیرگذار بود. بازیکنی که می تواند حمله برگشتی حریف را با تکنیک و توان فردی تبدیل به گل کند قطعا بازیکن خطرناکی برای حریفان است.»

صالح مصطفوی با اشاره به سبک بازی حریف امروز ایران هم گفت:

«آن ها بیشترین توپ هایی را که به زمین حریف انتقال می دادند توپ های هوایی بود. مهاجم آن ها مهند علی بازیکنی نیست که خیلی روی ضربات سر اول بتواند تاثیر بگذارد اما عراق به واسطه هافبک های جنگنده ای که دارد از توپ های دوم و سوم و برگشتی استفاده می کند. به همین خاطر است که فکر می کنم برای مقابله با این روش تغییراتی را انجام بدهیم.»

مصطفوی درباره سبک احتمالی بازی تیم ملی گفت:

« اگر ما به همان سیستم قبلی بازی کنیم و مالکیت ۶۰-۷۰ درصدی داشته باشیم دیگر نیازی به فکر کردن به عراق نخواهیم داشت. عراقی ها می توانند در ضدحملات خطرناک باشند اما با این سبک بازی کفه ترازو به نفع ایران خواهد بود.»

سبک کاتانچ

کارشناس فوتبال ایران درباره سبک کاری سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق گفت:

«کاتانچ و تیم ملی عراق آن فرصتی که ما برای آماده سازی داشتیم را نداشته اند اما کاتانچ مربی باهوشی است و از بازیکنان به اصطلاح فوتبالی ها “بازی درآر” استفاده می کند. ما در نیمه اول بازی عراق و ویتنام دیدیم که تیم عراق خوب بازی نکرد اما او تغییرات ایجاد کرد و نتیجه گرفت و در بازی برابر یمن همان تیم برنده نیمه دوم ویتنام را به بازی فرستاد. این نشان می دهد که مربی باهوشی است.»

مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور بازیکنان مطرح در ترکیب تیم ملی که در باشگاه های اروپایی بازی می کنند بازهم باید از عراق ترس داشته باشیم گفت:

« عراقی ها تیمی هستند که دوندگی خیلی زیادی دارند و به اصطلاح تیم های چغر و بدبدن هستند. این تیم ها ممکن است به ما یک هیچ ببازند اما مقابل برزیل هم همین نتیجه را بگیرند. آن ها قدرت فیزیکی و دوندگی زیادی دارند و می توانند مقابل هرتیمی مقاومت کنند. از این نظر بازی ما دشوار خواهد بود.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اقدام مشکوک باشگاه زنیت ؛ سردار آزمون جدا شد؟