آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سهمی دارد؟


آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سهمی دارد؟

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره سهم آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توضیح داد.

آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سهمی دارد؟

یارمحمد حسین بر مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان با آزمون هماهنگ سایر دستگاه‌های اجرایی که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای برگزاری آزمون استخدامی تقاضای مجوز به سازمان اداری و استخدامی دادیم و منتظریم این مجوز از سوی سازمان تایید شود.

وی ادامه داد: در حال رایزنی با سازمان اداری و استخدامی هستیم و هنوز تعداد درخواست جذب نیروی انسانی قطعی نشده است و اکنون نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.

حسین بر با اشاره به اینکه پذیرش نیرو در آموزش و پرورش از ۲ طریق شرکت در کنکور سراسری و دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان و دوره‌های یکساله ماده ۲۸ این دانشگاه انجام می‌گیرد، گفت: حالا باید ببینیم مجوز برای جذب از طریق ماده ۲۸ صادر می‌شود یا خیر.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تا زمانی که مجوز سازمان اداری و اداری نباشد، هیچگونه استخدامی انجام نمی‌شود و بر همین اساس وضعیت آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش هم در انتظار تاییدیه است؛ البته جلساتی با سازمان اداری و استخدامی داشتیم، اما هنوز تاییدیه قطعی نشده است.

انتهای پیام /

اخذ مجوز برای برگزاری آزمون استخدامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!