خاطره آیت الله خامنه ای از دعوت ایشان به مجلس مختلط با سرو شراب + فیلم


آیت الله سید علی خامنه ای از دعوت به مجلس مختلط با سرو شراب در زیمبابوه خاطره ای تعریف کردند . سال های سال است که حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای خود مسئولین و مردم ایران را راهنمایی میکنند . آیت الله سید علی خامنه... نوشته خاطره آیت الله خامنه ای از دعوت ایشان به مجلس مختلط با سرو شراب + فیلم...

آیت الله سید علی خامنه ای از دعوت به مجلس مختلط با سرو شراب در زیمبابوه خاطره ای تعریف کردند .

خاطره آیت الله خامنه ای از دعوت ایشان به مجلس مختلط با سرو شراب + فیلمخاطره آیت الله خامنه ای از دعوت ایشان به مجلس مختلط با سرو شراب + فیلم

رهبر معظم انقلاب

سال های سال است که حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای خود مسئولین و مردم ایران را راهنمایی میکنند .

آیت الله سید علی خامنه ای که این روزها رهبری مردم ایران را بر عهده دارد خاطراتی را در سخنرانی های خود بیان میفرمایند که بسیار جالب توجه و شنیدنیست .

خاطره دعوت رهبر انقلاب به مجلس مختلط با سرو شراب در کشور زیمبابوه یکی از خاطراتی است که آیت الله سید علی خامنه ای به بیان آن در نماز جمعه پرداختند .

شرب خمر در دین مبین اسلام حرام اعلام شده و اهل بیت و حضرات معصومین علیه السلام مسلمانان را از اجتناب چنین عملی به شدت نهی کرده‌اند.

علاوه بر حرام بودن مصرف مشروبات الکلی، بنابر توصیه‌های اهل بیت علیه السلام شرب خمر و حضور در اماکن و مجالسی که اهالی حاضر در آن به این قبیل کارها اقدام می‌کنند نیز ایراد دارد و مورد مذمت قرار گرفته است.

خاطره آیت الله خامنه ای از دعوت ایشان به مجلس مختلط با سرو شراب + فیلمخاطره آیت الله خامنه ای از دعوت ایشان به مجلس مختلط با سرو شراب + فیلم

آیت الله سید علی خامنه ای

حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه سال ۶۴ در جمع مردم خاطره‌ای از دعوت شدنشان در زیمبابوه در جنوب آفریقا به یک میهمانی مختلط با سرو شراب را بیان کرده است.

در زیر فیلم بیان این خاطره توسط رهبر انقلاب را مشاهده میفرمایید .

دانلود کلیپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی