نوکیا 3.1 پلاس در آینده نزدیک به اندروید پای بروزرسانی می شود


رسانه کلیک – اخیرا گوشی نوکیا 3.1 پلاس مجهز به سیستم عامل اندروید 9 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. در آینده نزدیک شاهد عرضه این آپدیت خواهیم بود. شرکت HMD Global که وظیفه تولید گوشی های هوشمند نوکیا را بر عهده دارد، بروزرسانی های نرم افزاری را با سرعت بالایی در اختیار […] نوشته نوکیا 3.1 پلاس در آینده نزدیک به اندروید پای بروزرسانی می شود...

رسانه کلیک – اخیرا گوشی نوکیا 3.1 پلاس مجهز به سیستم عامل اندروید 9 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. در آینده نزدیک شاهد عرضه این آپدیت خواهیم بود.

شرکت HMD Global که وظیفه تولید گوشی های هوشمند نوکیا را بر عهده دارد، بروزرسانی های نرم افزاری را با سرعت بالایی در اختیار کاربران محصولات خود قرار می دهد.

تعدادی از گوشی های هوشمند این برند هم اکنون دارای سیستم عامل اندروید 9.0 هستند و در آینده نزدیک نیز گوشی نوکیا 3.1 پلاس به این جمع اضافه خواهد شد.

به تازگی نمونه ای از این گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید پای در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است. با توجه به عرضه این دستگاه با سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو، در آینده نزدیک باید شاهد عرضه این آپدیت باشیم.

این اسمارت فون اقتصادی چند روز پیش پچ امنیتی ماه ژانویه را دریافت کرد. انتظار می رود بروزرسانی اندروید 9 همراه با پچ امنیتی ماه فوریه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

نوکیا 3.1 پلاس در آینده نزدیک به اندروید پای بروزرسانی می شود

شرکت HMD Global محصولات زیادی را در سال های اخیر روانه بازار کرده و توانسته فروش مناسبی را در بازار تجربه کند. این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود، نوکیا 9 پیور ویو رونمایی کند. این دستگاه تبدیل به اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی پنج گانه می شود.

گوشی نوکیا 3.1 پلاس سال گذشته میلادی در کشور هند به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه از صفحه نمایش 6.0 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. نوکیا برای تامین قدرت این محصول از چیپست مدیاتک هلیو P22 استفاده کرده است.

خریداران می توانند این اسمارت فون را با 2/3 گیگابایت رم و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Source: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل