معرفی و دانلود بازی ایرانی کلاغ پر


موبنا – به تازگی استودیوی فن افزار دست به یک باتکار زده است و دوباره بازی کلاغ پر را به نوعی احیاء کرده است و آن را برای گوشی های اندرویدی با شکل و شمایلی جدید و جالب ولی با حفظ همان سبک و سیاق قدیمی ، عرضه کرده است. بازی کلاغ پر گیم پلی این بازی ایرانی بدین صورت است که به شما تصویری نشان داده می شود و شما بایستی گزینه ی آبی (پر) یا قرمز (نه پر)...

موبنا – به تازگی استودیوی فن افزار دست به یک باتکار زده است و دوباره بازی کلاغ پر را به نوعی احیاء کرده است و آن را برای گوشی های اندرویدی با شکل و شمایلی جدید و جالب ولی با حفظ همان سبک و سیاق قدیمی ، عرضه کرده است.

معرفی و دانلود بازی ایرانی کلاغ پربازی کلاغ پر

گیم پلی این بازی ایرانی بدین صورت است که به شما تصویری نشان داده می شود و شما بایستی گزینه ی آبی (پر) یا قرمز (نه پر) را در پایین صفحه انتخاب نمایید. بازی دارای حالات سختی مختلفی است که با توجه به درجه ی سختی انتخابی توسط شما ، تصاویر نیز تغییر می کنند. بعنوان مثال با انتخاب میزان سختی آسان ، فقط تصاویر حشرات ، حیوانات و پرندگان زنده یا مرده به شما نشان داده می شود ، ولی با انتخاب حالت سخت ، تصاویر ترکیبی از شرایط مختلف می باشند که بایستی با بررسی دست تصویر گزینه ی پر یا نه پر را انتخاب کنید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی کلاغ پربازی کلاغ پر

گیم پلی بازی کلاغ پر بصورت رکوردی می باشد ، بدین صورت که در ابتدای کار شما سه چراغ روشن دارید که با انتخاب نادرست گزینه های پر یا نه پر ، یکی از چراغ ها خاموش می شود و زمانی که تمامی چراغ ها خاموش شوند ، رکورد شما ثبت می شود. البته با انتخاب صحیح ، سکه و الماس دریافت خواهید کرد که با استفاده از آنها می توانید معجون بخرید که برای خرید معجون و باز کردن مراحل قفل شده به کار شما می آیند.

تصاویر بازی کلاغ پر:

دانلود بازی کلاغ پر:

معرفی و دانلود بازی ایرانی کلاغ پر

منبع: اندروید زوم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر