آران و بیدگل میزبان نخستین کاروان قرآنی انقلاب می‌شود/بزرگترین رویداد قرآنی در دهه فجر


آران و بیدگل میزبان نخستین کاروان قرآنی انقلاب می‌شود/بزرگترین رویداد قرآنی در دهه فجر

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از حضور کاروان قرآنی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کاروان با همراهی اساتید بنام قرآنی، قاریان و حافظان بین المللی و گروه های جمع خوانی در این حرم مطهر اجرای محفل قرآنی خواهد داشت.

«سید جواد تکیه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امسال به ابتکار مدیران قرآنی کشور، کاروان قرآنی انقلاب از اول تا ۲۲ بهمن در ۱۱ استان و ۳۳ شهر کشور حضور یافته و به اجرای برنامه های قرآنی خواهند پرداخت.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل با بیان اینکه این کاروان، بزرگترین رویداد قرآنی ایام دهه فجر در کشور است گفت: این کاروان که حرکت خود را اول بهمن از محل جلوس حضرت امام در بهشت زهرا آغاز می کند، در روز پنج شنبه چهارم بهمن با حضور در آران و بیدگل، محفل انس با قران کریم را در حرم هلال بن علی(ع) اجرا خواهد کرد.

تکیه با بیان اینکه این کاروان را اساتید بنام قرآنی، قاریان و حافظان بین المللی و گروه های جمع خوانی همراهی می کنند، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس، تلاوت اذانگاهی مغرب با حضور یکی از قراء بومی و اجرای محفل قرآنی پس از نماز مغرب و عشا با حضور سه قاری قرآن کریم و یک گروه تواشیح از جمله برنامه های این مراسم است.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: تمامی محافل اجرا شده از سوی کاروان قرآنی انقلاب علاوه بر پخش زنده از رادیو قرآن، با یک شب تأخیر توسط شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

سید جواد تکیه افزود: همچنین مستند کاروان قرآنی انقلاب توسط اعضای مستندساز شبکه سه سیما تولید خواهد شد و علاوه بر آن یکی از شبکه‌های سیما هم بخش‌هایی از برنامه کاروان را پخش می‌کند.

وی افزود: همچنین در حاشیه این محفل قرآنی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و مسابقه بزرگ قرآنی«چلچراغ» با موضوع مفاهیم سوره مبارکه فجر از کتاب تفسیر نسیم حیات با همکاری کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان برگزار خواهد شد./

پایان پیام/513

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادای احترام به مادر بزرگوار یک سید شهید در برنامه «مهمانی سادات »